Søg Garagen Hej Gæst! Register

Gasolin
#1
Så fik jeg set de 2x2 udsendelser med det hedengangne band.

OK, jeg er gammel nok til at have været med det meste af vejen, men min bror (3 år yngre) var nok mere målgruppen.

Jeg kan dog huske et halbal på skolen (Hvidovre, forstad til København), hvor de spillede (kort efter Gas I). Jeg husker ikke så meget musikken, som alle de mærkelige mennesker der gemte sig i krogene med underlige urter i piber mm. Og så det der underlige gennemlyste oliebad oppe på balkonen, der gav syrede farver fra sig.

Senere var jeg i afviklingsgruppen til den kommunale ungdomsskoles fredagsdiskotek, og her var Værsgo' netop kommet ud. Ingen aften uden 4-5 numre fra den!

Vi bryggede vore egne casettte bånd med musik, som blev fyret af for den undrende masse ude foran.
Incl. en Dirch Passer monolog, der kom med ved en fejl. Den vagte dog megen jubel, selv om der ikke kunne danses til den. Smil)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Ja jeg har også "syret den a'" :crazy: Fortvivletleepy: de sidste 2 dage. Jeg har hele moletjavsen med Gasserne og lidt Kim Larsen solo.

Jeg mødte dem engang på Christianshavns torv i 70'erne, ifærd med at slæbe en kasse bajere over til deres tilholdssted. Og de så ud som om, de allerede havde en lille skid på Grin.
Svar
#3
Hæ! Min første koncert var med Gasolin i 1976 i Hørve-hallen, Nordvestsjælland. Husker det ret tydeligt endnu Grin . Åh ja sikke tider...
Svar


Forum spring: