Søg Garagen Hej Gæst! Register

Cyklister må nu køre over for rødt!
#13
(22-11-2013, 00:23)Quiks Skrev: Så må de jo skilte med det de steder hvor det er tilladt ellers ender det med endnu flere færdselsuheld.

Ja da, lad os endelig få nogle flere tåbelige skilte opsat! Rullende øjne
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#14
(22-11-2013, 03:47)Teddy Skrev: Ja da, lad os endelig få nogle flere tåbelige skilte opsat! Rullende øjne

Nå nj skide være med skildtene det er jo kun nogle cykellister der bliver kørt ned, det gør jo ikke noget så læge der ikke kommer ridser og buler i de fine biler der jo ejer alt.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#15
(22-11-2013, 09:25)Quiks Skrev: Nå nj skide være med skildtene det er jo kun nogle cykellister der bliver kørt ned, det gør jo ikke noget så læge der ikke kommer ridser og buler i de fine biler der jo ejer alt.

Hvis du læser mit indlæg længere oppe, vil du vide at jeg ikke er til halve løsninger. Man fixer ikke en dårlig løsning ved at indføre flere halve løsninger. Gør det rigtigt fra starten, dvs. tillad højresving for rødt, overalt, og ikke kun få steder.
Svar
#16
(22-11-2013, 10:21)Teddy Skrev: Hvis du læser mit indlæg længere oppe, vil du vide at jeg ikke er til halve løsninger. Man fixer ikke en dårlig løsning ved at indføre flere halve løsninger. Gør det rigtigt fra starten, dvs. tillad højresving for rødt, overalt, og ikke kun få steder.

Det kan jeg kun gi dig ret i, men da vores regering desværre ikke kan tænke så langt må vi jo nøjes med den næstbedste løsning altså skiltning da det jo er de færreste der ved hvilke veje der er stats / kommune / Private veje.Grin

Jeg ved det ihvertfald ikke.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#17
Jeg tror det er en god idé at tillade at tillade højredrejning på veje med cykelsti. Oftest er cykelstien tom og eneste fidus ved at vente, er at det bliver grønt for de gående, og cykelisten/knallertkøren derfor skal holde for de gående.

Det er svært at se den særlige fordel i, at dreje til højre overfor rødt på kun statsveje.

Kører en knallertkører frem, når der bliver grønt, og holder ved fodgængerovergangen, så venter de fleste gående med at gå over. Skal undgås at genere er nødvendigt at vente med at køre frem til de gående er passeret.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: