Søg Garagen Hej Gæst! Register

Giantco sprint SE fra 2009 , starter, men stopper
#1
Min Giantco sprint SE starter fint, men når jeg giver gas, så går den i stå. Er der nogen typiske fejl fejl eller løsninger ?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(26-10-2013, 01:35)pljdk Skrev: Min Giantco sprint SE starter fint, men når jeg giver gas, så går den i stå...er der nogen typiske fejl fejl eller løsninger ?

Velkommen til Smil

Du er vist kommet til at lægge dit indlæg i forkert forum Blink med øjet Dette er 2takt forummet dit hører til i 4takt forummet Blink med øjet
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#3
Hej.

Der kan være mange grunde, og sikkert noget i karburatoren. Men jeg havde selv samme problem med en Sprint, og det blev løst på underlig vis:

Jeg løb med den i tomgang, sprang på ryggen af den, og gav så fuldt gas, hvorefter den tog ved og sprang afsted. Jeg kørte en god tur på den så den blev varm og glad. Efterfølgende har den opført sig ordentligt.

Det kan stadig ske efter længere tids stilstand, men så tager vi bare løbestarten igen, og så vågner den ligesom op. Prøv det, inden du begynder at justere på karburator, eller dissekere den totalt Blink med øjet
Svar


Forum spring: