Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hot 50 trækker ikke/ tager ikke gas
#1
Hej billig scooter

Min hot 50 har kørt fint i langt tid, uden jeg har lavet noget ved den. her for et par dage siden hvor jeg kørte op af en bakke og skulle bremse ned. da jeg så skulle starte igen gjorde jeg som jeg plejede gav en smule gas, den trak meget kort som den plejede, hvorefter den bare lød som om jeg ikke drejede gassen, men jeg havde gassen i bund.

Nu kan den godt køre men den kan ikke trække før den kommer lidt op i omdrejninger.

Nogen ideer ??

På forhånd tak.

Daniel
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(13-10-2013, 13:21)danielts Skrev: Hej billig scooter

Min hot 50 har kørt fint i langt tid, uden jeg har lavet noget ved den. Her for et par dage siden hvor jeg kørte op af en bakke og skulle bremse ned. Da jeg så skulle starte igen gjorde jeg som jeg plejede gav en smule gas, den trak meget kort som den plejede hvorefter den bare lød som om jeg ikke drejede gassen men jeg havde gassen i bund.

Nu kan den godt køre men den kan ikke trække før den kommer lidt op i omdrejninger

Nogen ideer ??

På forhånd tak

Daniel

Nyt tændrør Smil Prøv det.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#3
(13-10-2013, 13:22)K. Hansen Skrev: Nyt tændrør Smil Prøv det.

Den starter helt perfekt hver gang.
Svar
#4
(13-10-2013, 13:25)danielts Skrev: Den starter helt perfekt hver gang.

Skift tændrøret alligevel Blink med øjet
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#5
Prøv evt. også en rensning af karburator, for det kan være at bakken har smid noget skidt i karburatoren.

Mvh.
Tempo.
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: