Søg Garagen Hej Gæst! Register

For stor dyse ?
#13
Undskyld.. Hot50 snakker vi om Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#14
Nu smed jeg så 86'eren tilbage, og nu kører den ordentligt, er pt ved at tjekke tændrøret og luftfilteret..

Et andet spg, jeg bruger de 7g ruller der fulgte med til multivarioen, skal jeg evt lidt længere ned? Mener standard rullerne er 8,5..
Svar
#15
banjobouner Skrev:Nu smed jeg så 86'eren tilbage, og nu kører den ordentligt, er pt ved at tjekke tændrøret og luftfilteret..

Et andet spg, jeg bruger de 7g ruller der fulgte med til multivarioen, skal jeg evt lidt længere ned? Mener standard rullerne er 8,5..

Hmmm du piller, hvis du skal kunne aflæse tændrøret, kræver det at du sætter nyt i hver gang du dyser om, eller afrenser røret 100% med en stålbørste. 7,5G er std. og det kører de fleste PGO bedst med. Blandeskruen sidder ind mod studsen på karburatoren, ikke til at komme til uden hjelmrummet pilles af, men det er jo lige meget nu når du famler i blinde og skifter dyse.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#16
banjobouner Skrev:Som sidder hvor ? :oops:

Spurgte min bror som har lige mere forstand på det men han viste sq heller ikke hvor den var :oops:

Jeg kan ikke lade være med at komme med et lille surt opstød her. Hvorfor tuner knægte deres motor inden de sætter sig ind i hvad der er hvad og hvordan det virker. Jeg forstår godt mange brænder deres cylinderkit af efter få km når de ikke får justeret skidtet ind. Jps kører over 25000 km på sådan et kit med en veljusteret motor, det giver lidt til eftertanke.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#17
Lund Skrev:Hmmm du piller, hvis du skal kunne aflæse tændrøret, kræver det at du sætter nyt i hver gang du dyser om, eller afrenser røret 100% med en stålbørste. 7,5G er std. og det kører de fleste PGO bedst med. Blandeskruen sidder ind mod studsen på karburatoren, ikke til at komme til uden hjelmrummet pilles af, men det er jo lige meget nu når du famler i blinde og skifter dyse.

Nu kører den vist som den skal, nu skal den nok bare køres til.. Tak for hjælpen..
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#18
Skal man endtlig ikke starte med en lidt større dyse når man køre den til, så den får rigeligt med benzin?
Svar
#19
Det har jeg også stødt på før så det kan egentligt godt være ..
Svar
#20
Efter cylinder skiftet igår render den så 72km/t, og jeg kom til at tænke på om man er kommet så langt op at CDI'en begynder at spille ind som en begrænsning?
Svar
#21
banjobouner Skrev:Efter cylinder skiftet igår render den så 72km/t, og jeg kom til at tænke på om man er kommet så langt op at CDI'en begynder at spille ind som en begrænsning?

CDi'en er ikke begrænset på Hotten, tror jeg. På Big'en er den ihvertfald ikke. Den render 77 km/t uden problemer.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#22
Okay .. Hvilken vægt kører du med af ruller JPS? Vi har jo næsten samme hastighed, så det må vel kunne give mig en indikation af hvor meget jeg skal bruge?Smil
Svar
#23
banjobouner Skrev:Okay .. Hvilken vægt kører du med af ruller JPS? Vi har jo næsten samme hastighed, så det må vel kunne give mig en indikation af hvor meget jeg skal bruge?Smil

Jeg kører med 7 grams lige for tiden, men normalt er det 7,5 gram jeg bruger.
Svar
#24
Takker Grin

Nyt spørgsmål, hvad vil give mest en gianelli udstødning istedet for det 45 rør der er derpå, eller en 17,5 dellorto karburator istedet for standard? Smil
Svar


Forum spring: