Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kugleleje i Street Magic?
#1
Nu har jeg taget min Simmering af, også så jeg dette syn ! Det ligner at der ikke er nogle
Kugleleje eller tager jeg fejl ?

Hvis i vil have nogle andre billeder, så skal i bare sige til Smil


Vedhæftede filer Billed(er)
           
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Ikke for at lyde sur, men er det ikke nemmere at holde dine spørgsmål i en enkelt tråd, i stedet for at oprette en million tråde? Smil
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#3
Joda, der er et lager, du ser bare den innerste ringen. http://www.scooter-center.com/product/37...ic?lang=en

Er oljepumpen fjernet ?
Svar
#4
(20-09-2013, 19:41)rune75 Skrev: Joda, der er et lager, du ser bare den innerste ringen. http://www.scooter-center.com/product/37...ic?lang=en

Er oljepumpen fjernet ?

Ja olietanken og oliepumpen er fjernet. Jeg blander selv olie.

Nårh okay. Jeg fik et chok for det lignede at der ingen kugleleje var. Og hvis der ikke var kugleleje den ene side, ville der ikke være slør i krumtappen ?
Svar
#5
(20-09-2013, 20:10)Bader hasan Skrev: Ja olietanken og oliepumpen er fjernet. Jeg blander selv olie.

Nårh okay. Jeg fik et chok for det lignede at der ingen kugleleje var. Og hvis der ikke var kugleleje den ene side, ville der ikke være slør i krumtappen ?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Du citerer dig selv Blink med øjet
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#7
(20-09-2013, 20:13)K. Hansen Skrev: Du citerer dig selv Blink med øjet

Ja, kom jeg til at gør ved en fejl Smil
Svar
#8
(20-09-2013, 20:10)Bader hasan Skrev: Ja olietanken og oliepumpen er fjernet. Jeg blander selv olie.

Nårh okay. Jeg fik et chok for det lignede at der ingen kugleleje var. Og hvis der ikke var kugleleje den ene side, ville der ikke være slør i krumtappen ?

Det ville vært slør like stort som hullet til simmringen.
Svar
#9
(20-09-2013, 20:34)Bader hasan Skrev: Ja, kom jeg til at gør ved en fejl Smil

Hehe, det kan jo ske Blink med øjet
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(20-09-2013, 20:34)rune75 Skrev: Det ville vært slør like stort som hullet til simmringen.

Okay men 1000 tak for hjælpen Smil
Svar


Forum spring: