Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hot 50 kan ikke starte.
#25
(16-09-2013, 23:17)K. Hansen Skrev: Hold da op, lyder vildt. Min venindes Big varmesatte sig med en 74 dyse.

Nu er der ikke 2 maskiner der er ens, heller ikke selvom de er samme model. Smil

Jeg kørte tilmed med et 45 topstykke på min, der var dog ikke pillet ved filter overhovedet, mange ynder at pille ved det, og så bliver dysen for lille.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#26
(16-09-2013, 22:57)DarkSide Skrev: Jeg har nu kørt med en 72 dyse på en totalt afdroslet PGO, og så med et Silent Pro udstødning, det skete der absolut intet ved, og tændrør var den rette farve. Smil

Det kunne Big1 så ikke klare Ked af det Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
#27
(16-09-2013, 23:20)DarkSide Skrev: Nu er der ikke 2 maskiner der er ens, heller ikke selvom de er samme model. Smil

Jeg kørte tilmed med et 45 topstykke på min, der var dog ikke pillet ved filter overhovedet, mange ynder at pille ved det, og så bliver dysen for lille.

Sandt nok. Blink med øjet Var der heller ikke på min venindes Big.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#28
(16-09-2013, 23:45)Jps Skrev: Det kunne Big1 så ikke klare Ked af det Smil.

Det var så også samme maskine jeg kørte med TP Trophy 70cc på og en 78 dyse. Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#29
Synes da det er mærkeligt der er så stor forskel inden for samme model og mærke.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#30
(17-09-2013, 00:48)K. Hansen Skrev: Synes da det er mærkeligt der er så stor forskel inden for samme model og mærke.

Ja det er da underligt der er så meget forskel på det, men der er jo ikke to motorer der er ens Grin
Min PGO køre tæt på de 70 km/t og det har den gjort i 3 år nu, jeg har aldrig rørt noget på den, hverken ved dysen eller nogen anden sted på den.
Aprilia RS 50 1998, Aprilia RS 50 1998, Aprilia RS 50 1999, Suzuki DM 50, Aprilia RS 50 1999, Yamaha 4 Gear, Pgo Hot 50, Gilera Stalker, Kinroad Chopper.


Svar
#31
(17-09-2013, 01:05)larsskive Skrev: Ja det er da underligt der er så meget forskel på det, men der er jo ikke to motorer der er ens Grin
Min PGO køre tæt på de 70 km/t og det har den gjort i 3 år nu, jeg har aldrig rørt noget på den, hverken ved dysen eller nogen anden sted på den.

Hvis man kun fjerner begrænsningerne burde det heller ikke være nødvendigt.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#32
(17-09-2013, 01:21)K. Hansen Skrev: Hvis man kun fjerner begrænsningerne burde det heller ikke være nødvendigt.

Jeg satte så en anden udstødning på. Den kørte omkring de 55 km/t med den der sad på, da jeg fik den af ny.
Aprilia RS 50 1998, Aprilia RS 50 1998, Aprilia RS 50 1999, Suzuki DM 50, Aprilia RS 50 1999, Yamaha 4 Gear, Pgo Hot 50, Gilera Stalker, Kinroad Chopper.


Svar
#33
(17-09-2013, 01:39)larsskive Skrev: Jeg satte så en anden udstødning på. Den kørte omkring de 55 km/t med den der sad på, da jeg fik den af ny.

Ja ok Smil
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#34
Sådan er det osse på 4 Taktere de køre osse med samme Motor (Næsten)
Men min gamle Sprint kørte med 85 dyse og min Baotian kørte med 76 Smil
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#35
Jeg kører selv Hot 50, med skiven taget og GG udstødning. Kørte i en lille uges tid, med std dyse 72, men kørte med meget lave omdrejninger, til jeg fik sat en 76 på. Der skete heldigvis ikke noget. Og den kører super Smil

Engang i næste uge, fjerner jeg også tragten, mangler bare lige den rigtige torx.
Svar
#36
Har muligvis fundet problemet.
Men aner ikke hvordan jeg ordner det.
Den drypper benzin efter den har været startet og det løber ned i filter kassen og ned på kickstarter skjoldet. Nogle siger det kan være flyderen der sider fast?
Svar


Forum spring: