Søg Garagen Hej Gæst! Register

Giantco Sprint Problemer ??Hjælp tak
#1
Hejsa alle ejer af en giantco sprint årg 07Grin
Har prøvet det mange skriver og siger herinde ,med at fjerne vario skiven og sætte en 92 dyse i kaburatoren og så skifte til 5,5 grams ruller. Og løftet gas nålen et hak, og mellem 2,5-3 omgange på blandnings skruen, men den kører stadigvæk kun de 50-55 på spedometeret.

Og kan se de fleste har fået deres til at gå mellem 65-70 km/t ,håber der er en ikke så langt fra mig som der har styr på 4 takt og som der vil hjælpe er lidt på herrens mark med dette har prøvet mange ting nu uden held Ked af det nogle der kan hjælpe med at se på den ???Grin

Det eneste det har gjort er at den trækker jævnt op i fart i forhold til før ellers intet andet ,den prutter stadigvæk fra udstødningen .
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hvad med tragten? Har du taget den. Det gjorde at min kom op på en fart omkring de 60 km/t på speedo Griner
Svar
#3
Hej så vidt jeg ved er der da ikke tragt i en 4 takts ,men skal da ikke gøre mig for klog ,er ikke den vildeste haj til det 4 takts halløj.
Svar
#4
Blink med øjet Tror der bliver ment den der sidder i luftfilter !!
Svar
#5
Har jeg også fjernet ,gav intet
Kunne være nice hvis der var en i området der havde styr på 4 takts som der kunne kigge på den eller andet Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Den "prutter" fra udstødningen når omdrejningsbegrænseren slår til Blink med øjet
Min Agility med pillet skive, og lidt længere rem går 55-60 km/t (målt med GPS) med begrænset CDI Smil
5,5 grams ruller er også alt for let. De skal ligge mellem 6-6,5 gram.
Svar
#7
(23-08-2013, 15:10)Arbejdsnarkomanen Skrev: Den "prutter" fra udstødningen når omdrejningsbegrænseren slår til Blink med øjet
Min Agility med pillet skive, og lidt længere rem går 55-60 km/t (målt med GPS) med begrænset CDI Smil
5,5 grams ruller er også alt for let. De skal ligge mellem 6-6,5 gram.

Min Agi triller 58km/t ad lige vej og topper på 64 ned ad bakke.
Samme setup som Arbejdsnarkomanen bortset fra jeg har 6,75g
Har også Standard 80'er dyse i.

Har du tjekket dit dæktryk ?
Min er nemlig lidt utæt på bagdækket og falder det med 0.7bar så kan den ikke mere end 55 på toppen.
Kymco Agility 50 - 45'er @ 60km/t Cruise speed & 77km/t Top speed
Årgang 2006, Trip: 13.700km - Økonomi ca. 42 km/l
Svar
#8
(23-08-2013, 15:10)Arbejdsnarkomanen Skrev: 5,5 grams ruller er også alt for let. De skal ligge mellem 6-6,5 gram.

Når man når ned i 4,0g mister man lidt topfart, jeg har kørt med 4,5g og der kørte den fint.
Jeg kører med 5,5g glidevægte fra Dr. pully.
Måske skulle du få stillet ventiler, måske det hjælper på motorgangen ved topfart.
Hvis jeg skulle lave noget ved den så, skulle du købe en "god" variator, jeg kører med Naraku's High speed, men Malossi multivar er også et godt bud.
Den køre bedre op af bakke og modvind.
En åben CDI er også godt, specielt ned af bakke, jeg kan få min op på 73 km/t. og 60 km/t (vindstille) ud af lige vej.
Scooterture:
Skagen video.
 Mariager Havn video.
Sym Fiddle II 125/160cc årg. 2010
Opel Meriva årg. 2005
Svar
#9
(23-08-2013, 17:51)Flemmingo Skrev: Når man når ned i 4,0g mister man lidt topfart, jeg har kørt med 4,5g og der kørte den fint.
Jeg kører med 5,5g glidevægte fra Dr. pully.
Måske skulle du få stillet ventiler, måske det hjælper på motorgangen ved topfart.
Hvis jeg skulle lave noget ved den så, skulle du købe en "god" variator, jeg kører med Naraku's High speed, men Malossi multivar er også et godt bud.
Den køre bedre op af bakke og modvind.
En åben CDI er også godt, specielt ned af bakke, jeg kan få min op på 73 km/t. og 60 km/t (vindstille) ud af lige vej.

Mine ventiler er stillet 100% som de skal (0.08mm). Jeg har allerede en multivar liggende, men kan ikke lige gennemskue hvorfor, men når den er i, ryger jeg ikke en dag over 50 på speedometeret. Ubegrænset CDI har jeg overvejet at købe Blink med øjet
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Helt seriøst, Hvor har du læst henne at du skal have 92# DYSE i Ond Det er jo fuldstændight latterligt
Sæt din 85 i igen og køb et nyt tændrør.
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#11
(24-08-2013, 03:53)MSJ1982 Skrev: Helt seriøst, Hvor har du læst henne at du skal have 92# DYSE i Ond Det er jo fuldstændight latterligt
Sæt din 85 i igen og køb et nyt tændrør.

Og det er også grunden til at den skyder i udstødningen. Eller kan være grunden til det.

Svar
#12
Ja og et luftfilter der nok er sølet til i benzin.

Jeg kørte med 92# mener jeg da jeg kørte med 72ccm eller var det 94# det er osse lige meget
men den får for meget benzin.
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar


Forum spring: