Søg Garagen Hej Gæst! Register

Køb af ny brugt pgo. Hvilken?
#1
Hej alle sammen,

Står og skal udskifte min kineser 4takter, og i denne forbindelse kunne jeg rigtig godt tænke mig en stabil Pgo..

Om det er 30 eller 45 er mig ligemeget.. Mine krav er af den skal være stabil og mulighed for nem tuning så den køre de 80-85km/t.

Hvilken model af Pgo skal jeg gå efter på brugt market.? Samt hvor meget skal en brugt have kørt ca.? Og hvor meget kan en velfungerende Pgo køre, før den begynder at brænde sammen.?
(Skal jeg evt. Holde mig fra de Pgoer som allerede har tun cylinder på.?)

Puha det var mange spørgsmål, fra en snart første gangs ejer af en Pgo 2 takter. Blink med øjet
NYT Projekt:
VGA Digita - Lille knallert 2015.

Giantco Sprint 2007 Model. 45´er. - DØD
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Det er klart bedst hvis du kan få fat i en der ikke har været voldtunet af en ung knægt.
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#3
(07-08-2013, 10:44)MSJ1982 Skrev: Det er klart bedst hvis du kan få fat i en der ikke har været voldtunet af en ung knægt.

Oki tak, så vil jeg bestemt gå efter en std.
NYT Projekt:
VGA Digita - Lille knallert 2015.

Giantco Sprint 2007 Model. 45´er. - DØD
Svar
#4
Få fat i en mere eller mindre standard PGO og sæt et Top Perfomance cylinderkit på samt større udstødning, det skulle være udemærket Smil
Tidligere:
Baotian BT49QT-7. Peugeot Speedfight 3. Hyundai i10. Ford Mondeo. Aprillia Ditech.
CPI Hussar. Nissan Primera eGT. Alfa Romeo 156. Ford Mondeo V6. VW Polo Fox. Nissan Almera. Mitsubishi Galant V6. Nissan Micra
Nuværende:
Saab 900
Svar
#5
Bare pas på, hvis du køber en 45, da kan tuningen gå ud over dit kørekort, så vil foreslå en 30'er. Der kan de ikke røre dit kort, hvis du bliver stoppet.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(07-08-2013, 14:18)K. Hansen Skrev: Bare pas på, hvis du køber en 45, da kan tuningen gå ud over dit kørekort, så vil foreslå en 30'er. Der kan de ikke røre dit kort, hvis du bliver stoppet.

Konsekvensen ved tuning af en 30'er, er også til at mærke. Husk at man kan risikere at miste retten til kunne køre på knallert mellem 2-10 år.
Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: