Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hvad naboen ik kan bruge, kunne jeg bruge
#1
Jeg har længe været lidt træt af og ligge på liggeunderlag, når jeg har enten skulle skrue for andre eller mig selv..

Jeg har igennem længere tid gerne ville have noget, hvor jeg kunne få scooteren op i skammelhøjde. Idag fik jeg så indfriet min ønske om det, da jeg skulle hjælpe naboen med og kører på genbrugspladsen. Bordet blev hurtigt læsset af traileren igen og så ind i vores haven, hvor jeg senere fik korte lidt af bene og har tankerne nu på forbedringer.
Det gode ved bordet er at man kan pille benene af ( gammelt trækud spisebord ), så det ik fylder noget når det ikke bruges.
Han havde brugt bordet som skærebord/arbejdsbord, mens han bygge et nyt kolonihavehus.

Mvh.
Tempo


Vedhæftede filer Billed(er)
   
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(05-08-2013, 21:37)Tempo Skrev: Jeg har længe været lidt træt af og ligge på liggeunderlag, når jeg har enten skulle skrue for andre eller mig selv..

Jeg har igennem længere tid gerne ville have noget, hvor jeg kunne få scooteren op i skammelhøjde. Idag fik jeg så indfriet min ønske om det, da jeg skulle hjælpe naboen med og kører på genbrugspladsen. Bordet blev hurtigt læsset af traileren igen og så ind i vores haven, hvor jeg senere fik korte lidt af bene og har tankerne nu på forbedringer.
Det gode ved bordet er at man kan pille benene af ( gammelt trækud spisebord ), så det ik fylder noget når det ikke bruges.
Han havde brugt bordet som skærebord/arbejdsbord, mens han bygge et nyt kolonihavehus.

Mvh.
Tempo


Jeg bruger også et gammelt bord. Dvs. rammen fra et glasbord.
Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: