27-03-2007, 20:16
Det kunne være sjovt at høre folks oplevelser, både negative og posetive,
Mine oplevelser er som følger:
Motormæssigt, ingen problemer, monterede 70CC efter 1000 km kørsel, det hjalp gevaldigt på trækket, topfarten ligger på 80-95 efter speedometeret med en 15T gearing og fjernet katalysator.
Ingen oliespild eller andre sære ting at udsætte på motoren.
Starter altid uden choker og kører billigt vedr. benzinforbruget, jeg kender ikke de nøjagtige tal endnu, da jeg først for kort tid siden, fik tilsendt et speedometer fra importøren, der viser km i stedet for miles.
Sjovt nok står der i instruktionsbogen, at der skal skiftes olie, stilles ventiler efter x antal km, hvordan faen skal folk regne det ud når den leveres med miles tæller, ikke alle opdager det, lidt af en brøler.
Chromen er svær at styre, den ruster for et godt ord, luftfilterkassen der krakkelerer chromen, så det er nok et spørgsmål om tid inden det rasler helt af.
Kabler, kæde, elsystemet ser fornuftigt ud, jeg bor 2 km fra vesterhavet hvor den er udsat for saltluft hele tiden, men der har ingen problemer været endnu.
Batteriet var nede at dykke her i vinters, snedigt nok står der i salgsbetingelserne, at batteriets forventede levetid er et ½ år, jeg mit kører nok på sidste time.
Bremserne skal man vænne sig til, de er i stil at at få hold på en af Mærsk´s fragtskibe, især forbremsen, den er mest til pynt, bremse kan den næsten ikke, jeg skal engang have den skilt ad, og se om jeg kan få nogle bedre bakker end de der sidder i.
Lyset er værd at nævne, jeg har aldrig kørt på en knallert eller scooter der har så godt forlys som denne, det er i stil af en motorcykel i styrke, gid NRGén havde lige så godt lys.
Ellers har jeg ikke noget at udsætte på den billige kineser, alt i alt har jeg fået hvad jeg forventede for pengene.
Mine oplevelser er som følger:
Motormæssigt, ingen problemer, monterede 70CC efter 1000 km kørsel, det hjalp gevaldigt på trækket, topfarten ligger på 80-95 efter speedometeret med en 15T gearing og fjernet katalysator.
Ingen oliespild eller andre sære ting at udsætte på motoren.
Starter altid uden choker og kører billigt vedr. benzinforbruget, jeg kender ikke de nøjagtige tal endnu, da jeg først for kort tid siden, fik tilsendt et speedometer fra importøren, der viser km i stedet for miles.
Sjovt nok står der i instruktionsbogen, at der skal skiftes olie, stilles ventiler efter x antal km, hvordan faen skal folk regne det ud når den leveres med miles tæller, ikke alle opdager det, lidt af en brøler.
Chromen er svær at styre, den ruster for et godt ord, luftfilterkassen der krakkelerer chromen, så det er nok et spørgsmål om tid inden det rasler helt af.
Kabler, kæde, elsystemet ser fornuftigt ud, jeg bor 2 km fra vesterhavet hvor den er udsat for saltluft hele tiden, men der har ingen problemer været endnu.
Batteriet var nede at dykke her i vinters, snedigt nok står der i salgsbetingelserne, at batteriets forventede levetid er et ½ år, jeg mit kører nok på sidste time.
Bremserne skal man vænne sig til, de er i stil at at få hold på en af Mærsk´s fragtskibe, især forbremsen, den er mest til pynt, bremse kan den næsten ikke, jeg skal engang have den skilt ad, og se om jeg kan få nogle bedre bakker end de der sidder i.
Lyset er værd at nævne, jeg har aldrig kørt på en knallert eller scooter der har så godt forlys som denne, det er i stil af en motorcykel i styrke, gid NRGén havde lige så godt lys.
Ellers har jeg ikke noget at udsætte på den billige kineser, alt i alt har jeg fået hvad jeg forventede for pengene.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.