Søg Garagen Hej Gæst! Register

PGO HOT 50. Nye Ruller og dyse?
#1
Hej.
Jeg tænker på at skifte rullerne og få sat ny dyse i, men er ny til scooter. Så vil høre om i kunne anbefalde noget?, den køre omkring de 55-60km/t og har hørt at rullerne tager noget af farten hvis man skal have et godt optræk Smil
Tak på forhånd.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hvorfor vil du skifte ruller og dyse?
Hvad er der lavet ved den siden den går 55-60 km/t?

Det er noget vås med at lette ruller giver optræk og tager topfart, og tunge ruller tager optræk og giver topfart.
De "perfekte" ruller giver begge dele Blink med øjet
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#3
Jeg vil skifte det, får at få bedre optræk og få højere topfart.

Jeg har fjernet tragten og skiven Smil
Svar
#4
Både dyse og ruller er en lille jungel, for det er sjældent 2 scootere kører ens med samme opsætning..

Hvis du har for lette eller sætter lettere ruller i den, så for du en bedre optræk men mister det på toppen og omvendt med tungere ruller..

Om du skal ændre på dysen, kan du se på forbrændingen ( farven på tændrøret ). Normalt eller på meget få std. scootere, giver det kun mere larm og fjerne tragten og ingen ting i ydelsen..

Når du nu spørger til hvad vi vil foreslå dig, så "kræver" det jo vi for oplyst hvad du har i og gå udfra Blink med øjet.

Mvh.
Tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#5
(24-07-2013, 08:36)MadsDuval Skrev: Hej.
Jeg tænker på at skifte rullerne og få sat ny dyse i, men er ny til scooter. Så vil høre om i kunne anbefalde noget?, den køre omkring de 55-60km/t og har hørt at rullerne tager noget af farten hvis man skal have et godt optræk Smil
Tak på forhånd.

74-76 dyse, 7-7,5gram ruller.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: