23-07-2013, 17:42
Efter at jeg var så dygtig og skiftede min motor er jeg kommet ind i et problem.
Jeg samlede hele motoren, med 72ccm og den samme dyse som sad i mit 63ccm setup
Men da jeg ville køre ud og handle igår, blev den 100 grader varm, ifølge min oliepinds temperatur måler
Da den havde fået et lille hvil, kørte jeg hjem og skifede dyse 3 numre op og skiftede olien for en sikkerheds skyld
Det blev den 90-95 grader af, på en lidt kortere tur.
I dag har jeg så skiftet tilbage til mit 63ccm som sad på den anden motor, og der blev den 90 grader
den ligger på omkring 80-90 ved bykørsel, men ligeså snart den skal arbejde, så ryger temperaturen i vejret.
Men hvor varm må den blive, gætter på at den ikke må blive 100 grader varm
Jeg har lige vasket mit luftfilter, grundigt og hænger nu til tørre.
Jeg prøvede osse igår at se, om den får olie op i topstykket, og det gør der, men syntes ikke det virker som meget
jeg syntes det var mere på den gamle motor
Jeg samlede hele motoren, med 72ccm og den samme dyse som sad i mit 63ccm setup
Men da jeg ville køre ud og handle igår, blev den 100 grader varm, ifølge min oliepinds temperatur måler
Da den havde fået et lille hvil, kørte jeg hjem og skifede dyse 3 numre op og skiftede olien for en sikkerheds skyld
Det blev den 90-95 grader af, på en lidt kortere tur.
I dag har jeg så skiftet tilbage til mit 63ccm som sad på den anden motor, og der blev den 90 grader
den ligger på omkring 80-90 ved bykørsel, men ligeså snart den skal arbejde, så ryger temperaturen i vejret.
Men hvor varm må den blive, gætter på at den ikke må blive 100 grader varm
Jeg har lige vasket mit luftfilter, grundigt og hænger nu til tørre.
Jeg prøvede osse igår at se, om den får olie op i topstykket, og det gør der, men syntes ikke det virker som meget
jeg syntes det var mere på den gamle motor
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
- 32000 km (solgt)
(Cykel :)
- 32000 km (solgt)
(Cykel :)