Svar: 611
Tråde: 43
Jeg har tænkt lidt over at denne del af billig scooter egentlig på mange måder minder lidt om en slags internet herreklub. Ikke at der ikke må komme piger, men det gør de bare ikke rigtig

. Derfor foreslår jeg at Billig scooter snak, skifter navn til BS Logen. Er det noget der kan vinde gehør, vi kunne lave en stiftende general forsamling for at gøre det officielt

Den endelige beslutning er selvfølgelig op til Stormester Stig
TruckStar
Svar: 8.383
Tråde: 350
Svar: 3.837
Tråde: 268
Hov hov, nu ikke glemme vores -vist-nok- eneste kvindemedlem:
http://billig-scooter.dk/profile.php?mod...ofile&u=95
Buffy.
Er dog et stykke tid siden sidst hun var herinde, kan man se.
Men for mig ingen alarm, alt ris+ros modtages meget gerne

BS Logen lyder da meget godt faktisk

Hvis de øvrige forumkategorier så også bare kunne følge trit, med et så hit navn..

)
Sys bestemt ikke det lyder pænt med øvert gruppen
TruckStar
Svar: 3.837
Tråde: 268
T Skrev:Sys bestemt ikke det lyder pænt med øvert gruppen 
Enig!11
Svar: 334
Tråde: 31
Nej nej ikke noget med at navnet skal laves om. Det skal blive ved med at hedde det det gør nu.
chipmand Skrev:Nej nej ikke noget med at navnet skal laves om. Det skal blive ved med at hedde det det gør nu.
Hvorfor ?
TruckStar
Altså det eneste vi snakker om er denne del af forumet(billig scooter snak), den del der andre steder hedder off topic. Ikke selve billig scooter. Har jeg ikke fået det gjort klart i min første post ??
TruckStar
Svar: 8.383
Tråde: 350
chipmand Skrev:Nej nej ikke noget med at navnet skal laves om. Det skal blive ved med at hedde det det gør nu.
Selve navnet "www.Billig-scooter.dk" skal bestå. Men lidt småændringer gør vel ikke noget, eller??
Jeg har forøvrigt noget i støbeskeen til BS. Men det forbliver en hemmelighed i 3-4 dage :wink:
Jps Skrev:chipmand Skrev:Nej nej ikke noget med at navnet skal laves om. Det skal blive ved med at hedde det det gør nu.
Selve navnet "www.Billig-scooter.dk" skal bestå. Men lidt småændringer gør vel ikke noget, eller??
Jeg har forøvrigt noget i støbeskeen til BS. Men det forbliver en hemmelighed i 3-4 dage :wink:
Æv æv jeg vil vide det nu nu nu

hock:
TruckStar