Søg Garagen Hej Gæst! Register

VGA Digita Dellorto
#1
Hejsa alle!

Hvor mange herinde har denne model og laver selv deres services?
Evt. nogen som bor i Hundested/Frederiksværk området?

M.v.h.
Morten
VGA Digita 2013 30 km/t
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Er der forresten nogen som ved hvilken størrelse den skrue er ved varioen?, ville tage skiven ud idag men min møtrikspænder fra Thansen har ikke den størrelse som VGA digita kører med, så er der nogen som ved om der findes et hoved til møtrikspænderen Møtrikspænder

Da jeg prøvede med en skraldenøgle knækkede jeg et af bladene på hjulet foran skiven (gør det nogen skade?)
VGA Digita 2013 30 km/t
Svar
#3
Det er bare for at køle lidt derinde, det burde ikke gøre det store, og mener det er en 17 top der skal bruges vil Varion..
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#4
Hmm syntes jeg prøvede en 17 og den var alt for stor, den er i hvertfald mindre end den var på min sprint jeg engang havde. Men må tage turen forbi Thansen og spørge dem og evt købe et hoved til spænderen hvis de har et der passer Smil
VGA Digita 2013 30 km/t
Svar
#5
Jeg kender godt nok osse kun til Gy6 motore, så gik ud fra det var det samme eller nogenlunde.
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Hvis der er samme størelse som en Versus så skulle en 14 mm. Passe på .Tror jeg Flov
Svar
#7
Jeg mener også at det plejer at være en størrelse 14 der som regel er på varioen. Grin
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
#8
17 på Vario og 14 på Kobling, det har det været på alle mine Smil
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#9
Blink med øjet Som skrevet oppe i tråden en 14 mm. Har lige chekket den ekstra jeg købte til min slagnøgle. Men man skal huske ikke og bruge en alm. Top men købe en der er beregnet til det , for eksempel ved Biltema . Cool
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Ok hvorfor? Vil en normal top gå i stykker ved brug på en møtrikspænder?.
VGA Digita 2013 30 km/t
Svar
#11
Rullende øjne Ja da den ikke er bygget til andet end den kraft en hånd kan give med en skralde nøgle. Med mindre dit top sæt er af den dyre kvalitet og ikke, et med 90 toppe til 100 kr.Blink med øjetBlink med øjet
Svar
#12
Prøvede idag at tage skiven og umiddelbart så lå hastigheden på 35 km/t med skive og jeg vil tro omkring 60 km/t uden. Så skiven skal nok i igen, tør ikke have den hastighed til rådighed på en cykelsti og slet ikke til bøden der følger med, hehe.
VGA Digita 2013 30 km/t
Svar


Forum spring: