Søg Garagen Hej Gæst! Register

Dækmontering
#1
Hej BS.

Igen volder min fine V-Clic mig problemer. Denne gang skyldes det bagdækket, som simpelthen blev så fladt at dækket smuttede lidt af fælgen.

Mit spørgsmål går ud på, om sådan et slangeløst dæk, bare skal skubbes på plads igen, også pumpes, eller der skal gøres yderligere?

Grunden til at det er blevet fladt er at ventilen er en smule utæt, men har holdt det ved lige med en nødløsning, som vil sige at pumpe det ret ofte. Jeg missede så lige at pumpe det, hvilket altså kostede mig en tur med bussen Ked af det

På forhånd tak!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg har et par gange på min Baotian skiftet ventil ved at presse dækket sammen, men har ingen problemer haft med at pumpe det igen.

Jeg kan dog ikke gøre det på et Sprint dæk, så det kommer an på størrelsen Ked af det
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#3
På en eller anden måde har dækket sat sig rigtigt, idet jeg trak den godt 2 kilometer til kompresseren hos min far.

Så det eneste jeg skulle gøre var at pumpe dækket! Dejligt at problemet ikke var større. Nu skal jeg have fat i en ny ventil, og et helårs dæk, så tror jeg det spiller!
Svar


Forum spring: