Søg Garagen Hej Gæst! Register

Keeway RY6
#1
Hej alle sammen.

Jeg har en Keeway RY6 som blev købt sidste år. Jeg var egentlig rimeligt tilfreds med den, indtil jeg fik en ny udstødning på den. Det viste sig at den var temmeligt begrænset den gamle udstødning. Både blindrør og en noget mindre pibe fra forrør og ud. Nu har jeg som skrevet fået en tunudstødning på den og den går nu meget godt i optræk. Men den trækker aaaalt for mange omdrejninger nu, er bange for jeg slider den motor op i løbet af nul komma fem. Er der nogen der ved hvor tunge ruller der er i den fra standard plus dysestørrelse osse?

På forhånd tak.

Miki Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Varioen er også voldsomt begrænset. Skift den til etc polini speedcontrol. Det giver lavere omdrejninger og ca 20 kmt mere på toppen, jeg kører 54 dyse og 5 grams ruller til 95 kg passager Smil
Den originale dyse er 47.5 og begrænset også, org ruller er 5.5 gram.
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#3
Hmm. Derfor den kun kan køre 50, det bliver værre og værre med de restriktioner der.
Tak for responsen. Der er noget at lave nu hehe.
Svar
#4
Jeg kører med følgene setup:

Rms standard cylinder (minimalt den kan give).
Silent pro udstødning fra thansen (Uden svalehals i).
Polini speedcontrole variator med 6 grams ruller (hvilket er alt for meget! 5 grams vil være optimalt).
Dyse 54# (Start med 60 og gå ned af).
Iridium tændrør (1 km/L længere og meget bedre motorgang).

Den kører stabilt 65-70. Med de rigtige ruller tror jeg godt den vil kunne snige sig lidt højere op Smil

Du kan altid skrive hvis der er noget der volder problemer Blink med øjet
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar


Forum spring: