16-06-2013, 00:45
Jeg hopper også på MC så snart chancen byder sig, men det bliver højest sandsynligt i form af en tunet og ubegrænset 50cc'er, hvis jeg kan komme afsted med det, da de første to år jo stadig er med begrænsninger der ikke er langt fra hvad en 50cc maskine kan ramme.
Jeg ser forskellen på MC og scooter som værende meget lille og hovedsageligt administrativt. Det er begge to-hjulere, men på scooter føler jeg mig bare begrænset af de 30 km/t. Jeg savler altid over de flotte og hurtige motorcykler, men det jeg helst vil er bare at få lov at køre som jeg gjorde dengang der ingen begrænsning var på. Efter min mening er der uendelig meget mere køreglæde ved at køre ubegrænset, så hvis kortet og teknikken passer til det er en motorcykel altid at foretrække frem for scooter i mine øjne.
Jeg ser forskellen på MC og scooter som værende meget lille og hovedsageligt administrativt. Det er begge to-hjulere, men på scooter føler jeg mig bare begrænset af de 30 km/t. Jeg savler altid over de flotte og hurtige motorcykler, men det jeg helst vil er bare at få lov at køre som jeg gjorde dengang der ingen begrænsning var på. Efter min mening er der uendelig meget mere køreglæde ved at køre ubegrænset, så hvis kortet og teknikken passer til det er en motorcykel altid at foretrække frem for scooter i mine øjne.
Første Kymco Agility 50, årgang 2008 11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010 20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.
"Kør efter forholdene".
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010 20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.
"Kør efter forholdene".