Svar: 22.223
Tråde: 757
Tilmeldt: Jul 2005
(14-06-2013, 14:01)K. Hansen Skrev: Ja det kommer mig for. Har lige fundet min originale udstødning, altså med knæk. Det eneste sted jeg kan få den er hos KGI, og den koster Guddødemig 2138 kr -.- Ellers skal jeg have en modificeret GG. Det stinker ><
Som du ved koster udstødningen til Big, lige godt 2.000 kr hos Speedline. Hos den lokale biks, er den oppe i 2600 kr nu.
Ivecar plus 2023.
Svar: 7.568
Tråde: 167
Tilmeldt: Jan 2012
(14-06-2013, 14:14)Jps Skrev: Som du ved koster udstødningen til Big, lige godt 2.000 kr hos Speedline. Hos den lokale biks, er den oppe i 2600 kr nu.
Ja, men kan ikke få min hos Speedline. Og har ikke fundet den andre steder.
/Karen Hansen
Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi årgang 2017
"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar: 7.249
Tråde: 122
Tilmeldt: Apr 2009
(14-06-2013, 14:16)K. Hansen Skrev: Ja, men kan ikke få min hos Speedline. Og har ikke fundet den andre steder.
Den her?
Svar: 22.223
Tråde: 757
Tilmeldt: Jul 2005
(14-06-2013, 14:31)Teddy Skrev: Den her?
Det var dog en kringlet udstødning .
Ivecar plus 2023.
Svar: 7.568
Tråde: 167
Tilmeldt: Jan 2012
(14-06-2013, 14:31)Teddy Skrev: Den her?
Ja, den. Og har lige set man godt kan få den hos Speedline, havde overset den pga der ikke var billede af den.
/Karen Hansen
Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi årgang 2017
"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar: 7.568
Tråde: 167
Tilmeldt: Jan 2012
(14-06-2013, 14:59)Jps Skrev: Det var dog en kringlet udstødning .
Ja den er lidt snørklet hehe. Det skal jo se smart ud, forstår du
/Karen Hansen
Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi årgang 2017
"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar: 206
Tråde: 23
Tilmeldt: May 2011
(13-06-2013, 23:43)PGO Tosse :) Skrev: Men det hjælper jo ikke på mit problem.. Vil prøve med en størelse 70 i Dyse imorgen og så ellos gå ned af til jeg syns den køre rigtigt. Samt et nyt tændrør. Så må jeg se om jeg stadig skal ud og rense karbu nogle dage efter
Få renset karburatoren, så er det trods alt udelukket.
Jeg vil som flere her har påpeget, få fat i nyt tændrør og få tjekket ORDENTLIGT, at problemer er at den får for meget/lidt benzin. - Du risikerer en sætningsskade, hvis du dyser for meget ned, og så kan resten være ligegyldigt. (En 70'er dyse til en standard Hot, lyder allerede noget lille...)
- Nu du er igang, så check lige om stikket til den automatiske choker, kan være røget af, for det kan nemlig godt give de problemer du snakker om.
Ellers er mit bedste bud, at der en utæthed et eller andet sted; det kan være omkring luftfilteret, karburatoren eller omkring membranen.
---
Honda VFR 750 F, 1992. Billede
Tidligere: PGO Dr. Big.
Svar: 61
Tråde: 7
Tilmeldt: Jun 2013
16-06-2013, 20:34
(Dette opslag var sidst ændret: 16-06-2013, 22:17 af PGO Tosse :).)
(15-06-2013, 00:30)Skat Skrev: Få renset karburatoren, så er det trods alt udelukket.
Jeg vil som flere her har påpeget, få fat i nyt tændrør og få tjekket ORDENTLIGT, at problemer er at den får for meget/lidt benzin. - Du risikerer en sætningsskade, hvis du dyser for meget ned, og så kan resten være ligegyldigt. (En 70'er dyse til en standard Hot, lyder allerede noget lille...)
- Nu du er igang, så check lige om stikket til den automatiske choker, kan være røget af, for det kan nemlig godt give de problemer du snakker om.
Ellers er mit bedste bud, at der en utæthed et eller andet sted; det kan være omkring luftfilteret, karburatoren eller omkring membranen.
Altså nu her over weekenden har jeg fået Renset karbu enu en gang og har virkelig været om hyggelig denne gang. Men den løber stadig over enu mere end den plejer? (Forstår ingen ting) Pakninger og en masse andet småt i karbu er ellos næsten helt nyt. Men nu du nævner det kunne det måske godt være mit luftfilter der laver balladen! Jeg køre med orginalt filter og den meget bløde gummi pakkning mellem Luftfilter og karbu (den der sørger for det er ordentlig tæt) Ser mig nu en smule slidt og brugt ud..
Måske skulle jeg få det skiftet også. Men altå efter jeg hade renset Karbu den anden dag. Og prøved igen started den kun lige 1 minut og så gik den helt ud. Prøved der efter med 2 brugte tændrør og et helt nyt Bosch. Men ingen ting virked? Jeg tjekked derefter gnist og den var der ingen af. Så jeg Fjerned min tændspole (Var det eneste jeg kunne forstile mig var galt) Og tog en tændspole fra en gammel KINA Crosser og satte på. Og Wupti så Started den igen og køre nu fantastisk godt Lige så godt som da den var helt ny
Behøver heller ikke dyse ned nu efter jeg har fået den tændspole på tyder det ikke på at den spytter benz mere?. Så tror at største delen af mit problem var at min tændspole var Slidt hehe Så det skide godt. Men min karburator løber som sagt stadig over.
Sku vi ik tag og trille en tur :P ?
|