Svar: 3.119
Tråde: 104
Tilmeldt: May 2011
Første Kymco Agility 50, årgang 2008 11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010 20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.
"Kør efter forholdene".
Svar: 791
Tråde: 22
Tilmeldt: May 2011
Der er snart ikke mere plads på den stakkels agility til mere "ekstraudstyr"
Svar: 3.119
Tråde: 104
Tilmeldt: May 2011
07-06-2013, 21:20
(Dette opslag var sidst ændret: 07-06-2013, 21:25 af Baddi.)
Første Kymco Agility 50, årgang 2008 11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010 20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.
"Kør efter forholdene".
Svar: 295
Tråde: 26
Tilmeldt: Jan 2013
Baddi du er crazy! På den fede måde
Kymco Agility 50 - 45'er @ 60km/t Cruise speed & 77km/t Top speed
Årgang 2006, Trip: 13.700km - Økonomi ca. 42 km/l
Svar: 9.709
Tråde: 125
Tilmeldt: May 2007
Du har ikke overvejet hvad der sker hvis du bliver stoppet med alt det grej monteret, og en betjent begynder at stille spørgsmål ?
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar: 427
Tråde: 20
Tilmeldt: Feb 2009
Der bliver slet ikke stillet spørgsmål, de skyder ham på stedet
Svar: 3.119
Tråde: 104
Tilmeldt: May 2011
(08-06-2013, 21:31)DarkSide Skrev: Du har ikke overvejet hvad der sker hvis du bliver stoppet med alt det grej monteret, og en betjent begynder at stille spørgsmål ?
Altså kompressor og ladeluftskøler kommer aldrig ud og køre på offentlig vej med en gul nummerplade på.
Der går projektet hen mod at den skal op på 9-10 hestekræfter og så godkendes som mc og komme på vejen med en stor hvid nummerplade. Kan det ikke lade sig gøre, så skal den på lukket bane for at give to-takterene konkurrence og vise at fir-taktere er vejen frem uden større kubik.
Første Kymco Agility 50, årgang 2008 11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010 20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.
"Kør efter forholdene".
Svar: 9.709
Tråde: 125
Tilmeldt: May 2007
(08-06-2013, 23:56)Baddi Skrev: Altså kompressor og ladeluftskøler kommer aldrig ud og køre på offentlig vej med en gul nummerplade på.
Der går projektet hen mod at den skal op på 9-10 hestekræfter og så godkendes som mc og komme på vejen med en stor hvid nummerplade. Kan det ikke lade sig gøre, så skal den på lukket bane for at give to-takterene konkurrence og vise at fir-taktere er vejen frem uden større kubik.
Jeg tror du bliver seriøst skuffet på bane, jeg ved Velo ligger og kører rundt på en Runner VX med et 278cc kit på, og 2takterne giver ham stadigt kamp til stregen.
(Det er selvfølgelig også en 4takter)
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar: 8.172
Tråde: 168
Tilmeldt: Jul 2008
Skakmat.
Svar: 295
Tråde: 26
Tilmeldt: Jan 2013
Baddi når du er færdig med at lege med det ka det godt være jeg kan bruge det til min plæneklipper!
Kymco Agility 50 - 45'er @ 60km/t Cruise speed & 77km/t Top speed
Årgang 2006, Trip: 13.700km - Økonomi ca. 42 km/l
Svar: 470
Tråde: 18
Tilmeldt: Apr 2013
Nu ikke så negativ med det projekt, jeg syntes det er et fedt projekt og håber Baddi får det til at spille max.
Yamaha Neos 4t årg 2013
Svar: 1.821
Tråde: 64
Tilmeldt: Jul 2008