Søg Garagen Hej Gæst! Register

Ny scooter
#1
Hej.
jeg skal have ny scooter og har kigget på en speedfight 3 le man udgave og ved ikke om den er god for det skal være en scooter der skulle kunne køre stabilt og ikke skal tankes så tit.
lige nu har jeg en hot 50 som næsten har gået 22000 km og nu er den ved at være så slidt.

Du bedes venligst rette dit indlæg, så det kommer i overensstemmelse med gældende regler, for indlæg i dette forum. Vi går bla. meget op i, at man især husker, at der skal benyttes stort begyndelsesbogstav ved sætningsbegyndelser. Det gælder altså også, efter følgende tegn: punktum (.), udråbstegn (!) og spørgsmålstegn (?).
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
En 4takter køre længst på literen og bruger mindre benzin, så der vil jeg sige du skulle købe en 4takt hvis du også går efter at spare lidt benzin Smil
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#3
(05-06-2013, 23:00)MortenBøgeHøj Skrev: Hej.
jeg skal have ny scooter og har kigget på en speedfight 3 le man udgave og ved ikke om den er god for det skal være en scooter der skulle kunne køre stabilt og ikke skal tankes så tit.
lige nu har ejg en hot 50 som næsten har gået 22000 km og nu er den ved at være så slidt.

Husk nu de store bogstaver Blink med øjet Jeg har selv SF#'eren, den er ganske udemærket. Men er du mere til benzinøkonomi, ja så er 4t vejen frem som emil siger. Min er droslet og kører kun omkring de 21 km/l nu.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar


Forum spring: