(05-06-2013, 15:56)tiggi Skrev: Takker for en god finder på BS .
Jeg kunne kun huske den, fordi jeg engang skulle have varioen af min Sprint.
Skal ha' fjernet skiven
|
||
(05-06-2013, 15:56)tiggi Skrev: Takker for en god finder på BS . Jeg kunne kun huske den, fordi jeg engang skulle have varioen af min Sprint.
05-06-2013, 22:54
Der er mange forskellige måder at få den af på
Endnu en af de "nemmere" er at tage tændrøret ud og fylde cylinderen med tyk nylonsnor Så virker det ligesom en stempelstop, men belastningen fordeler sig over hele stemplet
Vh Jacob.
Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på. Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :) 106 Rallye.
06-06-2013, 17:17
Jeg havde pillet noget ud som normalt var det skiven sad, og det virkede også indtil det begyndte og rasle og larme ass fuck. Den kunne kører hurtigere men var blevet sindsyg langsom i optrækket, nogen forklaring på det?
Fik afvide af en ven at jeg nok ikke havde skruet møtrikken ordentlig fast.
06-06-2013, 18:03
(06-06-2013, 17:17)Champen Skrev: Jeg havde pillet noget ud som normalt var det skiven sad, og det virkede også indtil det begyndte og rasle og larme ass fuck. Den kunne kører hurtigere men var blevet sindsyg langsom i optrækket, nogen forklaring på det? Da vel ikke møtrikken på krumtappen vel?
06-06-2013, 19:48
Fortid mange biler og mortorcykler- NU Kawasaki er6f
| ||
« Næst ældste | Næst nyeste »
|