30-05-2013, 14:11
Bunkarspakningen sidder i en rille, og når bundkarret er sort kan det være svært at se.
Mangler pakningen vil den kun spilde udaf, ikke drukne motoren. Og hvis den druknede motoren, ville den gå mere fed, altså det modsatte af hvad du oplever.
Prøv lige at få tændrørshætten ordentlig fast og se om det gør en forskel, det kan give underligheder når den ikke gnister hver gang. Selvom jeg ikke tror dette er fejlen er det hurtig checket.
Hvis ikke andet, så må det ligge i karburatorens konstruktion, "droslede" nåle og dyserør ses ofte i nyere knallert karburatorer for at nå EURO godkendelser.
Men jo, det er et alt for voldsomt spring i dyse nr. Jeg ville tage den lette vej og køre med std. filter. Jeg bruger kun åbne til ræser maskiner, så synes jeg også det lyder en smule fedt. Men på en std. motor hvor man bare får et dybt og sløvt brøl synes jeg det lyder lidt fesent
Mangler pakningen vil den kun spilde udaf, ikke drukne motoren. Og hvis den druknede motoren, ville den gå mere fed, altså det modsatte af hvad du oplever.
Prøv lige at få tændrørshætten ordentlig fast og se om det gør en forskel, det kan give underligheder når den ikke gnister hver gang. Selvom jeg ikke tror dette er fejlen er det hurtig checket.
Hvis ikke andet, så må det ligge i karburatorens konstruktion, "droslede" nåle og dyserør ses ofte i nyere knallert karburatorer for at nå EURO godkendelser.
Men jo, det er et alt for voldsomt spring i dyse nr. Jeg ville tage den lette vej og køre med std. filter. Jeg bruger kun åbne til ræser maskiner, så synes jeg også det lyder en smule fedt. Men på en std. motor hvor man bare får et dybt og sløvt brøl synes jeg det lyder lidt fesent