Søg Garagen Hej Gæst! Register

Indstilling/dyse spørgsmål
#25
Bunkarspakningen sidder i en rille, og når bundkarret er sort kan det være svært at se.

Mangler pakningen vil den kun spilde udaf, ikke drukne motoren. Og hvis den druknede motoren, ville den gå mere fed, altså det modsatte af hvad du oplever.

Prøv lige at få tændrørshætten ordentlig fast og se om det gør en forskel, det kan give underligheder når den ikke gnister hver gang. Selvom jeg ikke tror dette er fejlen er det hurtig checket.

Hvis ikke andet, så må det ligge i karburatorens konstruktion, "droslede" nåle og dyserør ses ofte i nyere knallert karburatorer for at nå EURO godkendelser.

Men jo, det er et alt for voldsomt spring i dyse nr. Jeg ville tage den lette vej og køre med std. filter. Jeg bruger kun åbne til ræser maskiner, så synes jeg også det lyder en smule fedt. Men på en std. motor hvor man bare får et dybt og sløvt brøl synes jeg det lyder lidt fesent Fræk
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#26
(30-05-2013, 14:11)12V Skrev: Bunkarspakningen sidder i en rille, og når bundkarret er sort kan det være svært at se.

Mangler pakningen vil den kun spilde udaf, ikke drukne motoren. Og hvis den druknede motoren, ville den gå mere fed, altså det modsatte af hvad du oplever.

Prøv lige at få tændrørshætten ordentlig fast og se om det gør en forskel, det kan give underligheder når den ikke gnister hver gang. Selvom jeg ikke tror dette er fejlen er det hurtig checket.

Hvis ikke andet, så må det ligge i karburatorens konstruktion, "droslede" nåle og dyserør ses ofte i nyere knallert karburatorer for at nå EURO godkendelser.

Men jo, det er et alt for voldsomt spring i dyse nr. Jeg ville tage den lette vej og køre med std. filter. Jeg bruger kun åbne til ræser maskiner, så synes jeg også det lyder en smule fedt. Men på en std. motor hvor man bare får et dybt og sløvt brøl synes jeg det lyder lidt fesent Fræk

Jeg har sat std. filter på igen og dyse 60, nu køre den fint igen. Bare med den kedelige lyd.
Men det er der ikke så meget at gør ved. Jeg tror at hvis der på et tidspunkt, skulle ske noget med min nuværende karburator, så jeg er nød til at købe en ny, så vil jeg prøve at købe en anden for at se om det så kan lykkedes med powerfilter.
Svar
#27
Cool Men vil da lige høre til de dysestørelser , 60 op til 100 ???? Min Versus er født med 54 , og i flg. insiderviden er den dyset 1. Eller 2. nr. Ned hvilket gør at den er født med en 56 eller 58 dyse.
Bare såen lige for at tilføje en komentar. Blink med øjet
Svar
#28
(30-05-2013, 16:30)tiggi Skrev: Cool Men vil da lige høre til de dysestørelser , 60 op til 100 ???? Min Versus er født med 54 , og i flg. insiderviden er den dyset 1. Eller 2. nr. Ned hvilket gør at den er født med en 56 eller 58 dyse.
Bare såen lige for at tilføje en komentar. Blink med øjet

Forstår ikke helt hvad du mener, men min versus er født med en dyse 52. Nu har jeg så en Top performances powered udstødning på, og ubegrænset cdi, så har dyset min op til 60. Smil
Svar
#29
Målløs Ubegrænset cdi hvor har du fundet den ?? Har kigget rundt men har ingen ku finde !!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#30
(30-05-2013, 16:42)tiggi Skrev: Målløs Ubegrænset cdi hvor har du fundet den ?? Har kigget rundt men har ingen ku finde !!

Jeg har købt den her: http://www.speedline.dk/da/scooter/cdi-naraku-nk390-20/ Blink med øjet
VGA Versus - 2013
Svar


Forum spring: