Søg Garagen Hej Gæst! Register

Så fik jeg den!
#37
(28-05-2013, 22:42)K. Hansen Skrev: Jeg vil da tro det godt kan være ventilerne stadigvæk, de skal jo nok lige stilles ind. Lidt ligesom når du køber et bord i samlesæt, der skal skruerne også lige strammes til efter lidt tid Blink med øjet

Sig mig Karen, har du fået ventiler på hjernen?Grin Selvfølgelig skal ventilerne indimellem stilles, men de bør vel køre mange 1000 km inden da. Mon ikke en justering for hver 10.000km er ok?

Venligst Erik.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#38
(28-05-2013, 22:36)K. Hansen Skrev: Nej det. Men hvornår mon vi kan overbevise politikerne om at de er åndssvage? (Både dem og reglerne.)

Vi får dem aldrig overbevist, desværre. Skrev engang til en kvindelig politiker i trafikudvalget (eller hvad det nu hedder) i folketinget, ang. cykelsti på Storebæltsbroen, da den var under opførsel. Jeg skrev bl.a. at jeg gerne så en cykelsti på broen, så knallerter og cykler kunne komme over den vej. Hendes svar var, at en knallert kun var tiltænkt nærområdet, ikke det at køre landet rundt. Der blev jeg sg* gal Grin. Så hun fik en svada, af den anden verden. Jeg fik aldrig svar retur Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
#39
(28-05-2013, 23:01)Scooterballe Skrev: Sig mig Karen, har du fået ventiler på hjernen?Grin Selvfølgelig skal ventilerne indimellem stilles, men de bør vel køre mange 1000 km inden da. Mon ikke en justering for hver 10.000km er ok?

Venligst Erik.


Målløs

Næææ. Og angående ventilerne kan det sagtens være dem selvom den er ny Smil
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#40
(28-05-2013, 23:17)K. Hansen Skrev: Målløs

Næææ. Og angående ventilerne kan det sagtens være dem selvom den er ny Smil

Har lige fået mine stillet i dag (500 km. service)
Svar
#41
(28-05-2013, 23:07)Jps Skrev: Vi får dem aldrig overbevist, desværre. Skrev engang til en kvindelig politiker i trafikudvalget (eller hvad det nu hedder) i folketinget, ang. cykelsti på Storebæltsbroen, da den var under opførsel. Jeg skrev bl.a. at jeg gerne så en cykelsti på broen, så knallerter og cykler kunne komme over den vej. Hendes svar var, at en knallert kun var tiltænkt nærområdet, ikke det at køre landet rundt. Der blev jeg sg* gal Grin. Så hun fik en svada, af den anden verden. Jeg fik aldrig svar retur Smil.

Fra Korsør til Nyborg (eller omvendt) må da også være inden for hendes grænse. Der er vel 20-25km (selve forbindelsen er 17km).
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#42
(28-05-2013, 23:25)Teddy Skrev: Fra Korsør til Nyborg (eller omvendt) må da også være inden for hendes grænse. Der er vel 20-25km (selve forbindelsen er 17km).

Nu tænker jeg jo kørsel hernede fra Blink med øjet. Og 20-25 km er jo ikke meget, Jeg kan så lige akkurat komme til Tårs Færgehavn :P.
Ivecar plus 2023.
Svar
#43
(28-05-2013, 23:22)bachlassen Skrev: Har lige fået mine stillet i dag (500 km. service)

Dejligt Smil Håber det løste problemet Blink med øjet
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#44
(28-05-2013, 23:31)Jps Skrev: Nu tænker jeg jo kørsel hernede fra Blink med øjet. Og 20-25 km er jo ikke meget, Jeg kan så lige akkurat komme til Tårs Færgehavn :P.

Det var for at tale samme sprog. Og ang. Storebælt, kan det jo være lige meget nu meeeen der er jo andre kommende projekter, hvor det kunne være en interessant diskution. Fehmern forbindelsen bliver kortere, end Storebælt. Så er det jo så bare spørgsmålet, om hvor meget vi vil integreres med Tyskerne - og omvendt. Grin
Svar
#45
(28-05-2013, 23:46)Teddy Skrev: Det var for at tale samme sprog. Og ang. Storebælt, kan det jo være lige meget nu meeeen der er jo andre kommende projekter, hvor det kunne være en interessant diskution. Fehmern forbindelsen bliver kortere, end Storebælt. Så er det jo så bare spørgsmålet, om hvor meget vi vil integreres med Tyskerne - og omvendt. Grin

Ja, det kunne jeg godt læse Blink med øjet. Og ja det er ligemeget nu og en skam man nedlagde busruten til transport af cykler og knallerter, så hurtigt som de gjorde.

De tyskere der bor tæt på "landgangen", er imod forbindelsen, som jo bliver en tunnel (uden cykelsti Blink med øjet ). Men sjovt nok, så kommer der cykelsti på den nye storstrømsbro, når den engang om 8-10 år, står færdig.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#46
(28-05-2013, 23:58)Jps Skrev: Ja, det kunne jeg godt læse Blink med øjet. Og ja det er ligemeget nu og en skam man nedlagde busruten til transport af cykler og knallerter, så hurtigt som de gjorde.

De tyskere der bor tæt på "landgangen", er imod forbindelsen, som jo bliver en tunnel (uden cykelsti Blink med øjet ). Men sjovt nok, så kommer der cykelsti på den nye storstrømsbro, når den engang om 8-10 år, står færdig.

Og den cykelsti forsøgte de også at undgå at skulle betale for, men den lokale politiske modstand var for stor. Det er nu engang sværere at nedlægge noget eksisterende, end at undgå noget nyt. Fortvivlet
Svar
#47
Nu har jeg læst lidt videre. Og folk siger, man ikke skal gøre CDI'en ubegrænset ved at fjerne den ene lilla ledning, hvis ikke man samtidig fjerner skiven i variatoren. Men hvorfor?
PGO kører med ubegrænset CDI som standard.
Svar
#48
(29-05-2013, 19:45)bachlassen Skrev: Nu har jeg læst lidt videre. Og folk siger, man ikke skal gøre CDI'en ubegrænset ved at fjerne den ene lilla ledning, hvis ikke man samtidig fjerner skiven i variatoren. Men hvorfor?
PGO kører med ubegrænset CDI som standard.

Jeg forestiller mig, at motoren kommer til at køre med en hulens masse omdr. hvis CDI`en er ubegrænset. Derfor bør der skiftes til en højere gearing ved at fjerne ringen, så motoren ikke "løber livet af sig". Ventilerne skal jo også gerne kunne følge medGrin

Venligst Erik.
Svar


Forum spring: