Søg Garagen Hej Gæst! Register

Peugeot v-clic
#1
Jeg vil gerne høre lidt om andres erfaringer med en v-clic, da vi har lidt problemer med vores. Den er 10 mdr gammel nu, og har været på værksted 10 gange. De første 2 dage gik den perfekt, men så faldt der en studs af til udluftning af motoren, og så startede problemerne ellers. Den gik fint et par måneder, men så fik den problemer med at starte, den kom på værksted 2 gange og fik til sidst en ny karburator. Så kørte den 30 km, så ville den ikke starte igen.

Tilbage til værksted hvor den stod en uge, og fik en helt ny motor, den gamle havde gået 2000 km. Den nye motor har aldrig gået ordentligt, og det gik ikke længe inden den kom på værksted igen, denne gang fik den nyt batteri.
Så forsvandt kompressionen på motoren, og den kom ned og fik stillet ventiler, kørte 30 km, og kompressionen var væk igen, nu er den så på værksted og der er ventil sæderne som er problemer med, og den skal ha nyt topstykke. Den har gået 3100 km nu, og vi er meget trætte af den, og vil egentlig helst ha pengene retur så vi kan købe en anden.

Hvilken kan i anbefale? Forhandleren anbefaler selv en Piaggio zip 2t, men jeg ved ikke hvor meget tiltro vi har til ham mere, men vi skal ikke klage for han har ydet et fin service, det er jo ikke hans skyld at lortet går i stykker hele tiden.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Kender ikke lige Piaggio zip men jeg ville vælge en med nogle gode 12" dæk med et 120 bagdæk Smil
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#3
Så tog forhandleren Peugeoten tilbage, og næsten til fuld pris. Vi har sat 1000 kr til på den tid vi har haft den, så det er rimeligt nok. Nu håber vi at Piaggioen er et bedre køb.
Svar
#4
(19-05-2013, 21:07)mhc Skrev: Så tog forhandleren Peugeoten tilbage, og næsten til fuld pris. Vi har sat 1000 kr til på den tid vi har haft den, så det er rimeligt nok. Nu håber vi at Piaggioen er et bedre køb.

En 2takter er noget nemmere at vedligeholde end en 4takter, så måske du selv kan gøre lidt fremover, hvis du har modet til det Smil Godt at høre at forhandleren var til at have med at gøre mht at tage Peugeot'en tilbage.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#5
(19-05-2013, 21:24)K. Hansen Skrev: En 2takter er noget nemmere at vedligeholde end en 4takter, så måske du selv kan gøre lidt fremover, hvis du har modet til det Smil Godt at høre at forhandleren var til at have med at gøre mht at tage Peugeot'en tilbage.


Der er ikke den store forskel mht. sværhedsgraden ved vedligehold.. Efter min mening selvfølgelig Blink med øjet
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(19-05-2013, 21:07)mhc Skrev: Så tog forhandleren Peugeoten tilbage, og næsten til fuld pris. Vi har sat 1000 kr til på den tid vi har haft den, så det er rimeligt nok. Nu håber vi at Piaggioen er et bedre køb.

Det kan vist kun gå fremad, med det skift.

Svar
#7
(19-05-2013, 22:06)Arbejdsnarkomanen Skrev: Der er ikke den store forskel mht. sværhedsgraden ved vedligehold.. Efter min mening selvfølgelig Blink med øjet

Er man vant til ventilindstilling osv så nej. Men er jeg ikke og gider det ikke rigtigt, så der er jeg nok lidt doven Blink med øjet
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar


Forum spring: