Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hvorfor sprutter Giancto Sprint.
#1
Davs.
Fik skiftet tændrør på min Giancto sprint idag, nu kan den tage gas og kører hvorimod før spruttede den bare og gik ud.

Har prøvet og køre lidt, den sprutter rigtig meget men kan ''sagtens'' komme op i fart (omkring 25 - 30km/t) Den har ingen skive så den skulle gerne kunne komme op på 50.

Nå, men jeg prøvede at køre uden luftfilteret, her sprutter den stadig, og kan høre den skyder rimelig kraftig ud af karburatoren. *bom bom bom*

Hvordan fikser jeg mit problem? har prøvet med ekstra stel forbindelse. Grin
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hejsa det lyder som dine ventiler skal stilles.
Svar
#3
Hej.
Tror jeg har fundet årsagen.

Havde fuld gas og den hakkede, men så pludslig tændte baglyset et par sekunder og der tog den fuld gas uden at hakke hvorefter den gik ud og på et par gange og så gik fra og så hakkede scooteren igen.

Hvor kan det være samlet forkert/løs forbindelse eller hvad der forsager dette.
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar
#4
(11-05-2013, 19:36)Shakon Skrev: Hej.
Tror jeg har fundet årsagen.

Havde fuld gas og den hakkede, men så pludslig tændte baglyset et par sekunder og der tog den fuld gas uden at hakke hvorefter den gik ud og på et par gange og så gik fra og så hakkede scooteren igen.

Hvor kan det være samlet forkert/løs forbindelse eller hvad der forsager dette.

Muligvis en dårlig stelforbindelse..
Det virker som det eneste logiske..
Svar
#5
Havde et ligende problem på min Giantco. Og der var det lys kontakten der var kortslutning i.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(11-05-2013, 22:57)jona6220 Skrev: Havde et ligende problem på min Giantco. Og der var det lys kontakten der var kortslutning i.

Hvordan ordner jeg det?
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar


Forum spring: