Søg Garagen Hej Gæst! Register

Showroom ved Speedline?
#1
Skulle lige høre om speedline har et showroom?. Grunden til det er fordi jeg overvejer at køre der op og få lavet service, plus jeg alligevel skal bruge nogle ting der oppe fra. Så kunne det jo være fedt hvis der også var lidt at kigge på Smil
Yamaha Neos 4t årg 2013
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(05-05-2013, 18:04)Yoda Skrev: Skulle lige høre om speedline har et showroom?. Grunden til det er fordi jeg overvejer at køre der op og få lavet service, plus jeg alligevel skal bruge nogle ting der oppe fra. Så kunne det jo være fedt hvis der også var lidt at kigge på Smil

Nej ikke et showroom til reservedele, men de har masser af køretøjer man kan kigge på i butikken. Og også hjelme og låse så vidt jeg husker. Men de er yderst venlige og serviceminded. Jeg skulle f.eks have et fordæk på, som jeg købte der, mekanikeren var egentlig på vej ud af døren, men det var intet problem. Smil

Svar
#3
(05-05-2013, 18:10)barden Skrev: Nej ikke et showroom til reservedele, men de har masser af køretøjer man kan kigge på i butikken. Og også hjelme og låse så vidt jeg husker. Men de er yderst venlige og serviceminded. Jeg skulle f.eks have et fordæk på, som jeg købte der, mekanikeren var egentlig på vej ud af døren, men det var intet problem. Smil

Det lyder lovendeSmil så er der lidt at kigge på mens den får service. Kontaktede et værksted i nærheden af hvor jeg bor, men jeg syntes ikke at han virkede særlig sikker i sin sag selv om han havde et værksted. Rullende øjne
Yamaha Neos 4t årg 2013
Svar
#4
De er rigtig flinke og kompetente.

Jeg har efter kyndig vejledning købt en sprit ny scooter hos dem forrige uge Smil

De har mange cykler at kigge på også. Og "sjove" maskiner som Ape og baneracere.
PGO Hot 50 SP - 2013 - km: 44
Piaggio Typhoon 45 - 2003 - km: 21187 (til salg)
Svar
#5
(06-05-2013, 10:01)JB_dk Skrev: De er rigtig flinke og kompetente.

har efter kyndig vejledning købt en sprit ny scooter hos dem forrige uge Smil

De har mange cykler at kigge på også. Og "sjove" maskiner som Ape og baneracere.

Det er lidt underligt fordi selv om jeg ikke har været der oppe og møde dem, så har jeg en god mavefornemmelse med dem. De virker til at have styr på tingene og har ikke fundet noget dårligt omkring dem endnu, så ser frem til at komme der op Smil
Yamaha Neos 4t årg 2013
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: