Søg Garagen Hej Gæst! Register

Ikon på Instrument panel
#1
Jeg er den foreløbige lykkelige ejer af en Baotian Euro Sport (45). Fik den billigt og samlede den selv.

Jeg har nu kørt på den et par dage uden problemer. Jeg undrer mig dog over et lille ikon der er på instrument panelet.

Det ligner en mobiltelefon. Der en lysdiode ved siden af der til tider blinker rødt.

Hvad er det?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Euro Sport Skrev:Jeg er den foreløbige lykkelige ejer af en Baotian Euro Sport (45). Fik den billigt og samlede den selv.

Jeg har nu kørt på den et par dage uden problemer. Jeg undrer mig dog over et lille ikon der er på instrument panelet.

Det ligner en mobiltelefon. Der en lysdiode ved siden af der til tider blinker rødt.

Hvad er det?

Det er meningen den skal blinke/lyse når dine mobil ringer eller sms'er...

Det er ganske smart... :roll:
Svar
#3
MartinAndersen14 Skrev:Det er meningen den skal blinke/lyse når dine mobil ringer eller sms'er...

Det er ganske smart... :roll:

Og alligevel ganske unødvendigt, efter min mening. Hvis man ser den blinker(kigger ned på den),så ser man jo ikke på vejen. Og buuum så ligger du på asfalten, med diverse skrammer på både scooter og krop?? Ked af det
Svar
#4
Jps Skrev:Og alligevel ganske unødvendigt, efter min mening. Hvis man ser den blinker(kigger ned på den),så ser man jo ikke på vejen. Og buuum så ligger du på asfalten, med diverse skrammer på både scooter og krop?? Ked af det

Hmm.. Og hvis man kører ved/på en stor vej (fx. Roskildevej) blinker den hele tiden Grin

Men det er "bling-bling"... :wink:
Svar
#5
Tak for svarene. Ja det er sandeligt smart :-D haha

Ganske rigtigt blinker den hele tiden når jeg kører i myldretiden i indre Kbh.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Euro Sport Skrev:Tak for svarene. Ja det er sandeligt smart :-D haha

Ganske rigtigt blinker den hele tiden når jeg kører i myldretiden i indre Kbh.

Ja... Og det bliver man altså lidt træt af...

Tror også den reagere på GPS-signal...
Svar


Forum spring: