Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hvordan hulen får man sædet af en Venus 2
#1
Hejsa

Vores (Indtil videre knap så gode ) Indkøb af en Venus 2 har lidt problemer med at miste benzinen meget hurtigt.

Jeg ville lige skifte slangerne men hvordan hulen får man det sæde af.
Jeg har 4 bolte ude , jeg har 4 skruer ude , og jeg har en større bolt ude foran sædet.

Jeg må være komplet jubel idiot.. Ellers blir jeg det snart FlovRullende øjne Målløs


Grøn grinGrøn grinGrøn grin
Kymco Agility 50 - 45'er @ 60km/t Cruise speed & 77km/t Top speed
Årgang 2006, Trip: 13.700km - Økonomi ca. 42 km/l
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Nu har jeg bikset rundt med det L__T i over 1 time.

Jeg fatter det ikke.
Den sidder fast ved bagerste del af hjelm skålen men jeg kan ingen skruer eller bolte se.
Har endda haft bagage bæreren af.

GræderGræder
Kymco Agility 50 - 45'er @ 60km/t Cruise speed & 77km/t Top speed
Årgang 2006, Trip: 13.700km - Økonomi ca. 42 km/l
Svar
#3
Hvis det er det samme som på mine Sprint/Baotian.
Så sidder der når du ¨åbner sædet 2 skruer bagerst, og 2 skruer nede i bunden, så sidder der en skrue hvor sædet knækker den skruer jeg osse ud.

Så plejer jeg at pille den måtte af hvor du har fødderne og fjerne de 2 skruer der så burde du kunne få det af.
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#4
(23-04-2013, 08:07)MSJ1982 Skrev: Hvis det er det samme som på mine Sprint/Baotian.
Så sidder der når du åbner sædet 2 skruer bagerst og 2 skruer nede i bunden, så sidder der en skrue hvor sædet knækker den skruer jeg osse ud

Så plejer jeg at pille den måtte af hvor du har fødderne og fjerne de 2 skruer der så burde du kunne få det af.
De 2bolte er ude bagerst
De 2 bolte nede i bunde er også ude

Den der går horisentalt ind i vippe beslaget ved sædet ? Eller den der går horisentalt ind mod karburatoren fra forhjuls siden.

Du skal ha stor tak! Håber jeg kan få lortet af :P Den æder pt ca. 5Liter benz på 70km kørsel. Puha. Græder
Kymco Agility 50 - 45'er @ 60km/t Cruise speed & 77km/t Top speed
Årgang 2006, Trip: 13.700km - Økonomi ca. 42 km/l
Svar
#5
Kan se den er meget anderledes, så det ikke sikkert det kan hjælpe dig Ked af det
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
På min Jinlun der ligner Venus skal man have alle sideskjolde af før man kan få sædet op. Det er et helvetiens arbejde for der er mange små plasticdimser der låser skjoldene og de knækker meget nemt. De to sidereflekser skal også af for der sidder skruer inden under.Ond
Freedom is just another word, for nothing left to loose. Citat: janice Joplin.
Svar
#7
Det er da helt ude i hampen, af man skal have side skjolde af for det.
Godt det ikke er mig Ond

Alting knækker så nemt på det kina lort.
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#8
Nemlig. Jeg kan kun tilråde zzz at købe en tube Araldit.
Freedom is just another word, for nothing left to loose. Citat: janice Joplin.
Svar
#9
Det lyder kraftigt som at den skal ha 10 liter Benz mere til de sidste 2 dage. Og så må jeg igang på fredag hvor vi har fri :P

Satans til kinesere.
Kymco Agility 50 - 45'er @ 60km/t Cruise speed & 77km/t Top speed
Årgang 2006, Trip: 13.700km - Økonomi ca. 42 km/l
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Så Lykkedes det sku!

Jeg Hev alle skruer ud stort set alle steder, derefter løsnede jeg fodpladen og så begyndte jeg bare at trække op i sædet imens jeg hjalp alle skjolde fri undervejs.

Der røg ca. 67 møtrikker af den type der skubbes ind over plastik dele på gulvet.
Så det bliver sjovt at se hvor de høre hjemme bagefter Smil

Jeg overvejer seriøst om jeg skulle nappe det øverste af sædespanden af med min dremel så det fremover kan pilles ud kun via de 4 "normale" bolte.
Hvis jeg gør det skal jeg nok smide et billed eller 3 ind. Grin

Nå nu står den på fejlfinding 10km/L er ikke sjovt Ked af det
Kymco Agility 50 - 45'er @ 60km/t Cruise speed & 77km/t Top speed
Årgang 2006, Trip: 13.700km - Økonomi ca. 42 km/l
Svar


Forum spring: