Søg Garagen Hej Gæst! Register

Pgo går i stå efter start efter ca 2 min.
#1
Hej, nu har jeg problemer med min pgo pmx igen. Den startede i første forsøg og jeg kørte ca 500 meter så gik den langsom istå lige som der ikke var mere benzin på.

Der er benzin på og der er benzin i filteret, jeg udskiftede det i sidste uge og tjekkede vacumbenzinhanen ved samme lejlighed.

Nogle bud hvor jeg skal finde fejlen ?

På forhånd tak.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Prøv at rens kaburatoren ,husk at tag nåle ventilen op ved svømmeren der kan sidde noget skidt nede i hullet hvor den skal sidde det kan lukke helt af for benzinen.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#3
(21-04-2013, 15:48)Johannes Johansen Skrev: Prøv at rens kaburatoren ,husk at tag nåle ventilen op ved svømmeren der kan sidde noget skidt nede i hullet hvor den skal sidde det kan lukke helt af for benzinen.

Tak for tippet, jeg tror du har ret i der er noget skidt i karburatoren.

Jeg bankede forsigtigt på karburatoren i håb om at det var svømmeren der havde sat sig fast i top stilling og dermed ikke lukkede mere benzin ind i svømmerhuset, Efter andet forsøg startede bæstet og kørte upåklageligt 36 km.
Svar
#4
Så blev kaburatoren renset grundigt. Desværre hænger svømmeren stadig i top stilling af og til, dog ikke værre end at den slipper når jeg banker på karburatoren.

Er der andre herinde der haft ligende problemer med pgo karburator ?
Svar
#5
Der er ikke meget respons her på siden, er der virkelig ikke andre der har oplevet ligende ?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(01-05-2013, 17:39)diller Skrev: Der er ikke meget respons her på siden, er der virkelig ikke andre der har oplevet ligende ?

Hav tålmodighed mht. svar, der kan gå sek. min. timer, eller dage, før der sker noget Blink med øjet. Jeg vil anbefale dig at få skiftet svømmer og svømmernål, hvis det hænger. Det koster ikke alverden og kan købes hos Speedline.
Ivecar plus 2023.
Svar
#7
(01-05-2013, 17:43)Jps Skrev: Hav tålmodighed mht. svar, der kan gå sek. min. timer, eller dage, før der sker noget Blink med øjet. Jeg vil anbefale dig at få skiftet svømmer og svømmernål, hvis det hænger. Det koster ikke alverden og kan købes hos Speedline.

Mange tak for svar jps Smil

Jeg vil skifte svømmer og nål.

Mvh
Svar


Forum spring: