Søg Garagen Hej Gæst! Register

Peugeot Speedfight 3
#1
Hej , har lige brug for noget hjælp med at finde ud af hvad den her skal bruges til.

Har købt et nyt låsesystem til den , ikke det originale men det andet de havde til den model.

Der er sådan et andet stik mere som ikke er med det originale system , og jeg kan ikke lige se hvad det skal bruges til.


På forhånd tak for hjælpen.


/Kevin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Det høre til sædet, til den nye lås der, så du kan åbne dit hjelmrum/sæde Blink med øjet
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#3
(19-04-2013, 11:22)emil-jensen Skrev: Det høre til sædet, til den nye lås der, så du kan åbne dit hjelmrum/sæde Blink med øjet


Hej Emil . Det gør jeg i forvejen ved at dreje nøglen helt til venstre i låsen , så åbner sædekassen sig. For der er ikke nogen steder på sædekassen hvor den kan sættes på.

Det her er den originale nøglelås og der er den heller ikke med.

http://www.kgi.dk/product-10554-5491.php


/Kevin
Svar
#4
(19-04-2013, 10:25)dtslyd Skrev: Hej , har lige brug for noget hjælp med at finde ud af hvad den her skal bruges til.

Har købt et nyt låsesystem til den , ikke det originale men det andet de havde til den model.

Der er sådan et andet stik mere som ikke er med det originale system , og jeg kan ikke lige se hvad det skal bruges til.


På forhånd tak for hjælpen.


/Kevin


Det er en lås til et hanskerom, et sånn som er foran knærne når man sitter på scooteren.
Svar
#5
(19-04-2013, 12:20)rune75 Skrev: Det er en lås til et hanskerom, et sånn som er foran knærne når man sitter på scooteren.


Okay Blink med øjet Tak for svaret , der er ikke noget handskerum på , så den får jeg ikke brug for så .
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(19-04-2013, 11:22)emil-jensen Skrev: Det høre til sædet, til den nye lås der, så du kan åbne dit hjelmrum/sæde Blink med øjet

Så vidt jeg ved har SF3 ikke lås i sædet. Man låser sædet op ved tændingen. Sådan er det på min SF3 i hvertfald.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#7
(19-04-2013, 14:14)K. Hansen Skrev: Så vidt jeg ved har SF3 ikke lås i sædet. Man låser sædet op ved tændingen. Sådan er det på min SF3 i hvertfald.

Okay Smil En af mine venner har ellers sagt der sad en i sædet, som på andre modeller.
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#8
(19-04-2013, 14:29)emil-jensen Skrev: Okay Smil En af mine venner har ellers sagt der sad en i sædet, som på andre modeller.

Ikke på 3'eren. Mener dog der gør på 2'eren.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#9
(19-04-2013, 14:30)K. Hansen Skrev: Ikke på 3'eren. Mener dog der gør på 2'eren.

Det kan da godt være jeg så bytter rundt på dem? Fortvivlet
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(19-04-2013, 14:30)emil-jensen Skrev: Det kan da godt være jeg så bytter rundt på dem? Fortvivlet

Det tror jeg du gørSmil Men der er jo også hele 3 SF'ere at holde styr på Blink med øjetBlink med øjet
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#11
(19-04-2013, 14:31)K. Hansen Skrev: Det tror jeg du gørSmil Men der er jo også hele 3 SF'ere at holde styr på Blink med øjetBlink med øjet

Det er da mange for en slags Grin
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#12
(19-04-2013, 14:35)emil-jensen Skrev: Det er da mange for en slags Grin

Jeps. Grøn grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar


Forum spring: