Søg Garagen Hej Gæst! Register

Afstemning: Hvilken farve til Iphone 5 synes i bedst om
Sort
62.50%
5 62.50%
Hvid
37.50%
3 37.50%
Total 8 stemme(r) 100%
* Du stemte på dette [Vis resultater]

Ny mobil, hvilken farve?
#1
Heeej alle dejlige venner og veninder Grin

Jeg køber mig en ny Iphone 5 her i morgen, og så tænkte om i vidste hvad folk har købt flest af? Om det er sort eller hvid?
Da jeg ønsker mig at købe den i den farve som der ikke er så mange som har, og så tænkte jeg at i måske kunne komme med jeres egen mening om farven? CoolGrinFræk

Mvh Emil
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg er mest til sort. Hvid bliver nemt beskidt, synes jeg.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#3
(18-04-2013, 18:44)K. Hansen Skrev: Jeg er mest til sort. Hvid bliver nemt beskidt, synes jeg.

Jeg er også til sort, men er da nysgerrig om hvad folk synes.
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#4
(18-04-2013, 19:37)emil-jensen Skrev: Jeg er også til sort, men er da nysgerrig om hvad folk synes.

Det er osse helt i ordenBlink med øjet
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#5
(18-04-2013, 19:48)K. Hansen Skrev: Det er osse helt i ordenBlink med øjet

Hvis man ikke er nysgerrig får man jo ikke noget at vide Blink med øjet hehe.
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Altså, farven på en brugsgenstand, der ikke bør bruges offentligt grundet bevist nedsat koncentrationsevne hos brugeren i det offentlige rum?

Skrig-grøn med neon-røde jumbo-prikker?

Spørger man til farven på en møggreb, en skovl eller en murske?

Som det fremgår er jeg ikke vokset sammen med min mobil. Den er ikke en livsstil eller en del af kroppen. Den er et redskab, der anvendes når behovet er der, og det ikke er til gene for omgivelserne eller egen sikkerhed. Og bør altid betragtes som sådan!

I modsat fald har fabrikanternes og udbydernes gigantiske reklamebudgetter jo vundet! Hvem tror I egentlig betaler for det?


Behøver jeg at sige, at jeg har et mobilforbrug på omkring 50 kr?





Om året!
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
#7
Køb en Android i stedet :P
Men hvis du absolut vi ha en Iphone så nap en i sort, det er den der er pænest efter min mening Smil
Thybo af guds nåde.
Min Gilera Stom
Puch Maxi renovering (Projekt håbløs)


" Remember. Four wheels move the body, but two wheels move the soul."
Hvil i fred Kragen.
Svar
#8
(18-04-2013, 20:53)walker1 Skrev: Altså, farven på en brugsgenstand, der ikke bør bruges offentligt grundet bevist nedsat koncentrationsevne hos brugeren i det offentlige rum?

Skrig-grøn med neon-røde jumbo-prikker?

Spørger man til farven på en møggreb, en skovl eller en murske?

Som det fremgår er jeg ikke vokset sammen med min mobil. Den er ikke en livsstil eller en del af kroppen. Den er et redskab, der anvendes når behovet er der, og det ikke er til gene for omgivelserne eller egen sikkerhed. Og bør altid betragtes som sådan!

I modsat fald har fabrikanternes og udbydernes gigantiske reklamebudgetter jo vundet! Hvem tror I egentlig betaler for det?


Behøver jeg at sige, at jeg har et mobilforbrug på omkring 50 kr?





Om året!


Så du er en af dem med fastnet telefon? Det er vi altså mange der ikke har. Så lad lige være med at lyde så moralsk tak. Ja, undskyld, men det lyder du altså som for mig, ret mig hvis jeg tager fejl.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#9
Iphone Rullende øjne de er så kedelige.

Men. Hvad med at købe et costume cover til den ? Min arbejds kollega har et rødt.
Og det er altså ikke et "cover" men udskiftning af selve telefonens ramme.

Læste forresten noget sidst om at Apple ville forny brugerfladen på iphone!. Så de tilføjede 1 række ikoner mere :P:P
Kymco Agility 50 - 45'er @ 60km/t Cruise speed & 77km/t Top speed
Årgang 2006, Trip: 13.700km - Økonomi ca. 42 km/l
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(18-04-2013, 20:54)Thyboen Skrev: Køb en Android i stedet :P
Men hvis du absolut vi ha en Iphone så nap en i sort, det er den der er pænest efter min mening Smil

Jeg har android nu, så skal prøve noget nyt Fræk
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#11
Uhh ha, jeg tror mit forbrug er på 300 kr om måneden Blink med øjet
Jeg bruger min mobil, til at snakke med folk, ringe til dem, lave aftaler, skrive med folk man ikke ser så tit, og så kalender lige ved hånden, og så på nettet, i stedet for at tænde en pc, hvis man står og mangler noget info lige her og nu Blink med øjet
Jeg kan sqi ikke undvære min mobil.

Sort er helt klart også den pæneste Grin
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#12
(18-04-2013, 21:36)emil-jensen Skrev: Uhh ha, jeg tror mit forbrug er på 300 kr om måneden Blink med øjet
Jeg bruger min mobil, til at snakke med folk, ringe til dem, lave aftaler, skrive med folk man ikke ser så tit, og så kalender lige ved hånden, og så på nettet, i stedet for at tænde en pc, hvis man står og mangler noget info lige her og nu Blink med øjet
Jeg kan sqi ikke undvære min mobil.

Sort er helt klart også den pæneste Grin

Min gamle mobil (Nokia 3500 Classic) bruger jeg kun når jeg er ude og køre. Signalet på min plet på Lolland, er stortset ikke eksisterende. Og fastnetstelefonen bruger jeg 1-2 gange, om måneden. Så mit forbrug, er nærmest ikke eksisterende Grin.
Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: