Søg Garagen Hej Gæst! Register

Får jeg en bøde hvis den er standart men køre forhurtigt
#1
Hej

Jeg har et lille problem min Scooter er standart men køre 3-4 km/t for hurtigt, får jeg så en bøde?
Og hvad kan man gøre for at den køre lovligt, hvis jeg får en bøde for det?

Mvh Nybegynderen.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(17-04-2013, 22:54)nybegynder1 Skrev: Hej

Jeg har et lille problem min Scooter er standart men køre 3-4 km/t for hurtigt, får jeg så en bøde?
Og hvad kan man gøre for at den køre lovligt, hvis jeg får en bøde for det?

Mvh Nybegynderen.

Det vil jeg nu ikke mene, men man skal aldrig sige aldrig. De fleste scootere kører et par km over de 30 standard. Afhænger nok mere af humøret hos etaten.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#3
Nogle dage køre den bedre end de andre.

Når mit speedometer siger 45 KM/T køre den 40-41 KM/T men nogle gange kommer mit speedometer op på 50 KM/T?
Svar
#4
(17-04-2013, 23:02)nybegynder1 Skrev: Nogle dage køre den bedre end de andre.

Når mit speedometer siger 45 KM/T køre den 40-41 KM/T men nogle gange kommer mit speedometer op på 50 KM/T?

Så kan du sagtens få en bøde. Lyder nu osse som om, den har været pillet ved så, en 100% standard scooter der aldrig er pillet ved, kommer ikke derop.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#5
Ja ham jeg købte den ved havde skiven ude, men den har jeg sat i igen. Ville den så ikke køre standart igen?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(17-04-2013, 23:02)nybegynder1 Skrev: Nogle dage køre den bedre end de andre.

Når mit speedometer siger 45 KM/T køre den 40-41 KM/T men nogle gange kommer mit speedometer op på 50 KM/T?

Hvis det er en 30'r og den kører 40-41 km/t, må der mangle en begrænsning et sted. Også selvom der er modeller, der rent faktisk kan køre så hurtigt 100% lovlige. Men det er farligt rent bøde og konfiskationsmæssigt, at ligge på den hastighed når rullefelterne ikke er 100% præcise, i deres målinger. Din kan snildt vise over 43 km/t på feltet, og så har vi/du balladen.
Ivecar plus 2023.
Svar
#7
Hvad kan det være der gør at den kan køre så hurtigt?

Det er en PGO Black Magic fra 2008.
Svar
#8
(17-04-2013, 23:17)nybegynder1 Skrev: Hvad kan det være der gør at den kan køre så hurtigt?

Det er en PGO Black Magic fra 2008.

Gætter på en manglende tragt i membranen, under studsen til karburatoren.
Ivecar plus 2023.
Svar
#9
Vil jeg så bare lige prøve og tjek i morgen.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Kan udstødningsrøret har noget og gøre med at den køre lidt hurtigere end den må? Katten eller hva man kalder den er i stykker Grin
Svar
#11
(18-04-2013, 09:00)nybegynder1 Skrev: Kan udstødningsrøret har noget og gøre med at den køre lidt hurtigere end den må? Katten eller hva man kalder den er i stykker Grin

Det tror jeg sagtens det kan. Men tror nu ikke det er det eneste, der må mangle en begrænsning et sted, måske i studsen som Jps skriver.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#12
Jamen er det en 30ér eller en 45ér?.

Svar


Forum spring: