Søg Garagen Hej Gæst! Register

RVS produkter
#1
Jeg har investeret i en kædeolie fra RVS - Teknik.
Denne skulle udover at være regenererende???? også smøre kæden og heller ikke svine!!
Normalt bruger jeg Castrol men ville da lige give et andet produkt en chance.

Det med at den gendanner kæden tror jeg så ikke helt på men lader tvivlen komme produktet til gode. bare den smører kæden er det ok.

Da jeg nu var inde på siden så jeg at de OGSÅ har motorrenovering til 2 taktere Udråbstegn
http://www.rvs-tec.dk/00008/00015/
Måske nogen har modet til at prøve det?
De har vist også noget til at blødgøre gummi/ simmerringe??

Selv har jeg for lang tid siden købt et sæt til MC men ikke brugt det da min FJ 1100 jo er død og borte. Overvejer at prøve det på Smølferaketten. Det værste der kunne ske er jo at der intet sker. Grin

Lige til sidst, jeg har absolut ingen tilknytning til firmaet.
Synes bare at deres produkter lyder spændende om man så tror på det eller ej.
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Smøring af kæde - Har din Yamaha FJ 1200 ikke kardantræk ?

Mht RVS - i deres beskrivelse står der : at midlet sætter sig som et beskyttende og smørende lag på motordelene.

Men er det ikke det samme normal motorolie gør?!

Ja, jeg er meget skeptisk mht vidundermidler, der angiver at netop deres middel kan gøre en slidt motor bedre end ny.


- Men måske er jeg bare uvidende og fordomsfuld. Grøn grin
2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar
#3
(07-04-2013, 13:57)Katana Skrev: Smøring af kæde - Har din Yamaha FJ 1200 ikke kardantræk ?

Mht RVS - i deres beskrivelse står der : at midlet sætter sig som et beskyttende og smørende lag på motordelene.

Men er det ikke det samme normal motorolie gør?!

Ja, jeg er meget skeptisk mht vidundermidler, der angiver at netop deres middel kan gøre en slidt motor bedre end ny.


- Men måske er jeg bare uvidende og fordomsfuld. Grøn grin


Numero 1
Nej det er FJR 1300 der har kardantræk Grin

Hvis du læser på deres hjemme side, så skulle deres produkter gendanne "tabt" gods på f.eks stempelvægge/ stempler!! At jeg så tvivler der er en anden sag.

Har i sinde at give min FJ en motorrenoveringskur ( tosset langt ord) men kun fordi jeg har den liggende da den skulle bruges på lillesøsteren FJ 1100 men den er jo væk.

Istedet for at smide det ud vil jeg da se om jeg kan mærke forskel.

Der er flere test på hjemmesiden der "beviser" produktets vidunderlige? egenskaber men som skrevet nu vil jeg selv afprøve det.

Det mest sandsynlige er at der INGEN forskel er Grin
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
#4
(07-04-2013, 13:57)Katana Skrev: Smøring af kæde - Har din Yamaha FJ 1200 ikke kardantræk ?

Mht RVS - i deres beskrivelse står der : at midlet sætter sig som et beskyttende og smørende lag på motordelene.

Men er det ikke det samme normal motorolie gør?!

Ja, jeg er meget skeptisk mht vidundermidler, der angiver at netop deres middel kan gøre en slidt motor bedre end ny.


- Men måske er jeg bare uvidende og fordomsfuld. Grøn grin


At det er smørende passer ikke helt, ihvertfald ikke kun efter deres hjemmeside.
CITAT:/
RVS Technology® er en ny teknik, som gør det muligt at danne en ferrosilikat (metal keramisk) overflade struktur på friktionsflader af jern. Den nye overfladestruktur har unikke fysiske og kemiske egenskaber, og det er muligt at gendanne slidte overflader til deres originale tilstand uden at adskille udstyret, som skal behandles.
/CITAT SLUT.

At det så nok skal tages med ca 1kg salt er en anden sag Grin Grin
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
#5
(07-04-2013, 14:05)Russer60 Skrev: At det er smørende passer ikke helt, ihvertfald ikke kun efter deres hjemmeside.
CITAT:/
RVS Technology® er en ny teknik, som gør det muligt at danne en ferrosilikat (metal keramisk) overflade struktur på friktionsflader af jern. Den nye overfladestruktur har unikke fysiske og kemiske egenskaber, og det er muligt at gendanne slidte overflader til deres originale tilstand uden at adskille udstyret, som skal behandles.
/CITAT SLUT.

At det så nok skal tages med ca 1kg salt er en anden sag Grin Grin

Hvad sker der mon så de steder, hvor tolerencerne ikke er for store tænker jeg så bare? Grøn grin
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: