Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kvalitets rem og ruller?
Alle I gode med-scooterfolk.
Nogen der uden rysten på hånden og bæven i stemmen, kan sige mig en SUPER kvalitet på nye ruller og rem? Undskylder om det står herinde et sted, men "morfaragtige" folk halter lidt med det der pc halløj. Så det kan have passeret min opmærksomhed.
Men oplysningen er yderst vigtig. Ganske vist er servicenettet for Yamaha rimelig godt i europa. Dog altid frustrerende og stå midt i ingenting med defekt. Især om det er selvforskyldt.
Mærke eller link Blink med øjet og jeg takker for jeres erfaring.
Bedste hilsner mosemanden.
"Sigaestapista".
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Jeg synes generelt at de originale ruller og remme holder rigtig længe.

Billige ruller holder rigtig skidt siger min erfaring, jeg bruger Malossi rem og ruller som jeg typisk køber ved Speedline.dk
Svar
(03-04-2013, 10:38)12V Skrev: Jeg synes generelt at de originale ruller og remme holder rigtig længe.

Billige ruller holder rigtig skidt siger min erfaring, jeg bruger Malossi rem og ruller som jeg typisk køber ved Speedline.dk

Jeg er enig dog synes jeg Mallosi`s er det bedste..
Svar
Køber næsten altid Dayco remme, om de er bedre and andre ved jeg god ikke
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
Bando VS remme er ret gode gummiremme, som skulle være blandt de bedste. Jeg skifter dem selv ved 6-7000 km, men har aldrig oplevet at en rem efter disse km er blevet de kritiske 1,5mm smallere. Derudover har jeg kørt 5-6000 km med Malossi X-kevlar rem, som efter sigende er lige så kraftige (eller kraftigere) på grund af kevlaren, og jeg har heller ingen problemer haft med disse remme. Nogle mener at kevlar remmene er stive indtil de bliver varme og det derfor kræver lidt køretid for at få den bedste kørsel, men jeg har aldrig oplevet problemer med remmen. Smil

Jeg vil derfor anbefale både Bando VS remme og Malossi X-kevlar remme. Grin

Med hensyn til ruller har jeg gode erfaringer med Malossis ruller, som har holdt i mange km for mig. Derudover kan jeg anbefale Dr. Pulley glidere, som også har holdt fint for mig indtil videre, men jeg har ikke kørt længe nok med dem endnu til helt at kunne vurdere holdbarheden af disse. Grøn grin
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Forum spring: