23-03-2013, 22:33
Nå, så har jeg scootet en del i dag. Dejligt, men lidt koldt synes jeg nok. Den går som den plejer og starter heldigvis også. Den har jo ALTID startet i allerførste berøring med selvstarterknappen siden jeg fik den, også i 15 graders kulde, og indtil for 2 uger siden med godt 18.000km`s kørsel. Nu forventer jeg det værste Mht. cylinder og stempel har jeg ikke spurgt, det glemte jeg. I det hele taget synes jeg sagen er lidt mystisk.
Kiggede med lup på topstykket, som Yamaha nok skal ha`. Men hvad kan jeg se med den lup? Den olie der endnu sad i topstykket var rigtig pæn og ren, ingen spor af vand var der. Men jeg er kørende, og kunne forstå på forhandleren at de vil følge sagen "helt til dørs". Så håber det bedste, og jeg skal aldrig nogensinde mere køre med en temperatur-advarselslampe tændt!! Kørte foriøvrigt ud til min eks, hvor jeg fandt min gode gamle værktøjskasse (også med tændrørsnøgle) efter rigtig mange år.
Venligst Erik, og tak til alle for råd. Håber denne historie er slut nu
Kiggede med lup på topstykket, som Yamaha nok skal ha`. Men hvad kan jeg se med den lup? Den olie der endnu sad i topstykket var rigtig pæn og ren, ingen spor af vand var der. Men jeg er kørende, og kunne forstå på forhandleren at de vil følge sagen "helt til dørs". Så håber det bedste, og jeg skal aldrig nogensinde mere køre med en temperatur-advarselslampe tændt!! Kørte foriøvrigt ud til min eks, hvor jeg fandt min gode gamle værktøjskasse (også med tændrørsnøgle) efter rigtig mange år.
Venligst Erik, og tak til alle for råd. Håber denne historie er slut nu