Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hvor skal denne slange sidde??
Hej I kloge hoveder her på bs Grin

Håber at i kan hjælpe mig med hvor den extra slange fra luftfilteret skal sidde. Eller om den bare skal blokeres?og er der nogen der ved hvor man kan købe de originale bolte til kickstarterskjoldet??

Scooteren er en Kymco Agility 50 4t.

På forhånd tak Grin

Vedhæftede filer Billed(er)

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Tror ikke den skal sidde nogen steder, det er jo der den trækker luft ind. Der mangler også det halve af røret.

Og der der hjemme skumgummi hører heller ikke hjemme der, da der er luftfilter i kassen.

Den skal ikke blokeres, da den ikke kan køre så.

Svar
Eller kan du kigge her: http://kymcopartsonline.com/catalog/sear...gram_id=57

Det er nr 17257 der er savet lidt i, ser det ud til. Smil

[attachment=3959]

Svar
Ja okay. Men hvor sidder 83605 så??? Fortvivlet
Svar
Der sidder en tragt på scooteren i venstre side der skal den side på, lige bag ved din fod.
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Mange tak Grin Grin
Svar
Jeg har desværre ikke den tragt som slangen skal gå op på? Jeg går ik ud fra at slangen bare må hænge som den gør nu?? så suger den vel skidt ind i luftfilteret?? Er der en alternativ løsning jeg kan lave?? Fortvivlet
Svar
På den Sprint jeg solgte sidste år sad den på selve stellet, ellers ved jeg ikke lige hvor den skal sidde.
 - 32000 km (solgt)
Svar
Der skal slet ikke sidde noget. Grin
Den slange som du har stoppet til er dér hvor scooteren suger luft ind, og går bare ind bag skjoldene og peger mod venstre så den så vidt muligt ikke suger varm luft der har været i kontakt med motoren ind. At der kommer skidt og snavs ind dér er helt ligegyldigt, da der jo er et fint luftfilter i boksen, og selve boksens udformning også har til formål at få støv til at lægge sig inden det når filteret. Grøn grin

Hvis du ikke bryder dig om den kan du sagtens fjerne hele slangen, den er slet ikke livsnødvendig, men har blot til formål at sørge for at eventuelt sprøjt fra kørebanen ikke har særlig stor sandsynlighed for at blive suget ind. Grin
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar

På alle de Sprint/Baotian har den siddet et sted, men det er rigtigt at den ikke behøver at sidde på noget
det er bare grimt Ked af det
 - 32000 km (solgt)
Svar

Forum spring: