Svar: 470
Tråde: 18
Tilmeldt: May 2012
(07-05-2013, 22:33)Jps Skrev: Det er trods alt billigt sluppet, i sidste ende. Og altid noget, han undskyldte sin opførsel. Men hvorfor risikere en konfiskation, når du istedet kan sælge den, og få lidt penge ud af salget?
Problemet er bare, at hvis jeg ikke har min scooter til at transportere mig på, så bliver der rigtig mange komplikationer mht. transport for mig mellem mit hjem og gymnasium.
Jeg har været alle mulige tanker igennem, både for og imod, men jeg venter med at tage den til efter sommerferien
Gilera Runner 2004 - 27.000 km
Svar: 4.964
Tråde: 106
Tilmeldt: Jul 2007
Enten så skal den laves lovlig
eller også så sælg den, man skal jo have alle de lovlige dele og sætte dem på igen hvids man ikke har dem liggende så skal de købes jo.
Det er den orginale udstødning med katalysator og frisklufts systemet + slangen fra udstødningen til tildskuds boxen som skal sidde på motoren.
Orginal variator samt at der skal ligge to ringe på glide røret når det er en 30er.
Orginal 17.5 mm kaburator dellorto hvor der skal side den der guldplade med hullerne i.
Orginal luftfilter kasse hvids den du har nu er blevet lavet om i luft indtaget i låget så de to små huller i låget er lavet størerer eller til et stort hul ,så skal luft filter kassen udskiftes låget kan ikke købes løst
.
Kaburatoren skal sefølig dysses om når du laver den lovlig.
Nå ja og ikke at glemme at der også skal en orginal cylender på
.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar: 470
Tråde: 18
Tilmeldt: May 2012
(12-05-2013, 12:30)Johannes Johansen Skrev: Enten så skal den laves lovlig eller også så sælg den, man skal jo have alle de lovlige dele og sætte dem på igen hvids man ikke har dem liggende så skal de købes jo.
Det er den orginale udstødning med katalysator og frisklufts systemet + slangen fra udstødningen til tildskuds boxen som skal sidde på motoren.
Orginal variator samt at der skal ligge to ringe på glide røret når det er en 30er.
Orginal 17.5 mm kaburator dellorto hvor der skal side den der guldplade med hullerne i.
Orginal luftfilter kasse hvids den du har nu er blevet lavet om i luft indtaget i låget så de to små huller i låget er lavet størerer eller til et stort hul ,så skal luft filter kassen udskiftes låget kan ikke købes løst .
Kaburatoren skal sefølig dysses om når du laver den lovlig.
Nå ja og ikke at glemme at der også skal en orginal cylender på .
Jeg er klar over alle disse ændringer der skal laves, hvis den skal gøres lovlig, og det er en af grundende lige nu til ikke at gøre det, for det vil koste mig en del penge, og se har jeg alle tun-delene til at ligge til ingen verdens nytte..
Hvis jeg skal have mig en lovlig scooter, så bliver det i bytte for Runneren. Ellers tror jeg bare jeg vælger at sælge den, og så tage bussen til og fra skole den sidste tid, inden jeg erhverver mig kørekort til bil
Gilera Runner 2004 - 27.000 km