Søg Garagen Hej Gæst! Register

Start problemer Haster
#1
Jeg har en baotian XT50QT-9, som jag har haft til at stå et par dage, da bagbremsen havde sat sig, men det har jeg nu lavet, men nu vil den satan ikke ikke starte, selv med hjælestarter, vil den ikke.
Der kommer benzin til karburatoren og der er gnist på tændrøret.
Er der nogle af jer der kan sige mig hvor jeg skal lede efter startproblemerne, fordi jeg står og skal bruge scooterenGræder
mvh.
Tommy
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hvad med kickstart?
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#3
Det har jeg godt nok ikke prøvet, men jeg har købt et nyt batteri og tændrør, så nu må jeg se om det hjælper.
mvh
Svar
#4
Det er sgu da det første man prøver hvis EL-Start ikke virker Ond

Har selv en Baotian jeg har kæmpet med, og det viste sig at være Statoren, så den kan du tjekke, det kan være skidt og møg eller løs forbindelse.

Eller som i mit tilfælde et skift.
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#5
Jeg har gigt i knæene derfor har jeg ikke prøvet det, men det vil jeg gøre i eftermiddag.
Vh.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Det var ikke for at lyde sur, men det er bare meget normalt man tjekker med kickstarter,
for hvis Batteri eller Stator ikke kan lade, så kan man mange gange få den igang på kickstarter alligevel.

Men det kan være hårdt, har selv en sygdom der er gået o knoglerne Ked af det
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#7
(27-02-2013, 11:17)volvohansen Skrev: Jeg har gigt i knæene derfor har jeg ikke prøvet det, men det vil jeg gøre i eftermiddag.
Vh.

Sæt en hånd på knæet og tryk, mens du træder. Det lyder måske dumt, men det hjælper sommetider, da det afbelaster knæet lidt.
Svar
#8
Hej prøv at lukke af for luften så den får et skud benzin Blink med øjet
Svar
#9
Hej har prøvet med fodstarteren, det hjalp desværre ikke, jeg vil prøve at skifte benzinhanen på tanken, da det ser ud som om at den ikke får benzin nok, jeg vender tilbage med resutatet.
Mvh.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Prøv at pille benzin slagen af og sug i Vakuum slangen.

det kan osse være dit benzin filter der er stoppet til.

Du skriver godt nok at der kommer benzin til karburator?
Hvornår har den været til tjek, er der stillet ventiler, har du prøvet andet tændrør?
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#11
hej, nu har jeg skiftet, benzinfilter, tændspole, startrelæ, benzinhane (den med vacom) og den vil stadigvæk ikke starte, jeg synes bare at det benzinfilter jeg har købt er meget lille, men det har vel ingen betydning, jeg kan se at der kommer benzin frem til karburatoren, når jeg suger i vacomslangen, imorgen vil jeg prøve og skifte karburatoren og indsugningen, da jeg har disse ting og ligger, men hvis det så hellere ikke virker, så er jeg blanck.
mvh
volvohansen

Ret venligst de med rødt markerede bogstaver, så de overholder BS's regler, tak. Plus, at erstatte nogle af kommaerne til punktummer, så det gør indlægget mere læsbart.
Svar
#12
Nu har jeg rodet med scooteren idag og har prøvet at måle om der var vacom. Det var der ikke, så nu har jeg pillet indsugningsmanifolden af og jeg kan se at på det afstandsskykke der sidder, er gummipakningen gået i stykker.Idé
Så det vil jeg lave imorgen, så må vi se om jeg får den til at køre.Blink med øjet
vh
volvohansen
Svar


Forum spring: