Søg Garagen Hej Gæst! Register

Puch Maxi S
#1
Hej BS

Jeg ville bare lige høre jer kloge hoveder, om i kan fortælle mig hvad forskellen er på en Puch Maxi P, og en Puch Maxi S? Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(14-02-2013, 18:27)MzunguRune Skrev: Hej BS

Jeg ville bare lige høre jer kloge hoveder, om i kan fortælle mig hvad forskellen er på en Puch Maxi P, og en Puch Maxi S? Grin

Hej jeg mener Puch Maxi P er med Pedaler, så den skulle cykles igang.
Aprilia RS 50 1998, Aprilia RS 50 1998, Aprilia RS 50 1999, Suzuki DM 50, Aprilia RS 50 1999, Yamaha 4 Gear, Pgo Hot 50, Gilera Stalker, Kinroad Chopper.


Svar
#3
Hov fejl.. Jeg mente forskellen på Puch Maxi K, og Puch Maxi S
Svar
#4
Første resultat på google:
http://en.wikipedia.org/wiki/Puch_Maxi
Maxi S: this is the full suspension model with the single speed E50 (one speed) engine/transmission.
Det vil sige at S-modellen , er en puch maxi k med fuld affjedring.
Svar
#5
(14-02-2013, 18:39)MzunguRune Skrev: Hov fejl.. Jeg mente forskellen på Puch Maxi K, og Puch Maxi S

Hej der er vist ingen forskel af udsende, men Puch Maxi S blev ikke solgt i Danmark så vidt jeg ved, men i Østrig.
Aprilia RS 50 1998, Aprilia RS 50 1998, Aprilia RS 50 1999, Suzuki DM 50, Aprilia RS 50 1999, Yamaha 4 Gear, Pgo Hot 50, Gilera Stalker, Kinroad Chopper.


Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
K og P er danske betegnelser, i udlandet nævner de ikke kickstarteren eller pedalerne i navnet. En S model er den vi kalder KL, den almindelige med stiv bagstel hedder N i udlandet.
Svar
#7
Mange tak for de gode svar! Grin Det var lige det jeg havde brug for at få af vide! Grin
Svar


Forum spring: