This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
Søg Garagen Hej Gæst! Register

Mistet trækkraft.
Hej BS.

Min scooter har mistet kræfter både i accrosion og topfart, det hjælpe dog lidt når den bliver rigtig varm, men langt fra det nomale.

Når jeg mortorbremse fra "topfart" ned til 10-15 km/t kommer der en prutter/puf-lyd nok fra udstødningsrøert.

Hvor skal jeg fejlfinde???
VGA Versus 4t 2014 (vandkølet)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Prøv lige at kontroller tændrør, det lyder som om det er der problemet ligger Smil
VGA Firefox "Ad vitam aut culpam"
Ny 20.April 2017  -  Nu +1.000km
Svar
(29-01-2013, 08:05)René 7620 Skrev: Prøv lige at kontroller tændrør, det lyder som om det er der problemet ligger Smil

Nyt tændrør og tændspole på, det har ikke hjulpet Ked af det
VGA Versus 4t 2014 (vandkølet)
Svar
Ja, det er nok det, når den skyder ud af udstødningen.
/Karen Hansen

Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017

"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Hvad farve er dit tændrør?

Prøv at se hvordan dine ventiler står?

Det kan være defekt Cdi, så den tænder forkert, eller den står ude af takt.
Det kan være der er røget en oliering på stemplet, eller en oliepakning i topstykket, Bruger den olie?
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Forum spring: