10-01-2013, 08:33
den lille indbyggede pind i stempelringsrillen på stemplet, som forhindrer stempelringen i at flytte sig slides/knækker eller på anden vis forsvinder efter at have kørt 50-100Km. Hvor efter stemplet begynder at spille..
Nogen der har et kvalificeret bud, det er et St6 MK2 - racing (17-19 HK)
- udover at pinden kan være af dårlig kvalitet
- afstand imellem stempel og topstykke er tjekket
- tolerancen imellem stempel og cylinder uden ring er super fin.
Min øvrige opsætning er
Krumt - Doppler
Memb - Malos VL14
Karbu - 21mm R-setup
Vario - optimeret
Blæhjul - ST6 R/T
Kobl - optimeret
rem - Doppler
Tænd - std
Gear - anden end std men ukendt
Ret venligst det med rødt markerede bogstav, så det overholder BS's regler (§2). Og husk at afslutte sætninger med et punktum, tak. Jps.
Nogen der har et kvalificeret bud, det er et St6 MK2 - racing (17-19 HK)
- udover at pinden kan være af dårlig kvalitet
- afstand imellem stempel og topstykke er tjekket
- tolerancen imellem stempel og cylinder uden ring er super fin.
Min øvrige opsætning er
Krumt - Doppler
Memb - Malos VL14
Karbu - 21mm R-setup
Vario - optimeret
Blæhjul - ST6 R/T
Kobl - optimeret
rem - Doppler
Tænd - std
Gear - anden end std men ukendt
Ret venligst det med rødt markerede bogstav, så det overholder BS's regler (§2). Og husk at afslutte sætninger med et punktum, tak. Jps.