Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hvad betyder det
#1
Hvad betyder de forkortelser. Ja jeg kan godt regne ud at CB betyder City bike men hvad med :
Honda CBF City Bike hvad ? eller CBR eller Honda NC 700 SA NC ? SA ? eller hvad med Honda VFR? Vej farlig ræser Smil eller hvad. Ved nogen det ?
Ældre mc-scooter glad mand :
Kymco People S 251 , 27000 km
Topspeed: 130 km/t
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
CB City Bike.
CBF City Bike Four (cylinder).
CBR City Bike Race.

VFR V Four Road.


Jeg googlet litt å fant disse forklaringene.
Svar
#3
Tak rune75 lidt mærkeligt med den sidste der er en of roed eller en Crosstourer men kaldes VFR hvad mon en NC 700X er. Nå pyt , men tak.
Ældre mc-scooter glad mand :
Kymco People S 251 , 27000 km
Topspeed: 130 km/t
Svar
#4
(09-01-2013, 10:24)kinamanden Skrev: Tak rune75 lidt mærkeligt med den sidste der er en of roed eller en Crosstourer men kaldes VFR hvad mon en NC 700X er. Nå pyt , men tak.

VFR er vel mere en typisk vei/gate sykkel, er det ikke ?

NC står visstnok for New Concept.
VTR V Twin Road.
Svar
#5
VFR'en er nok mere over i en det vi kalder en touring. (Du kan se et tydeligt billede af min på linkene nedenunder).
---
Honda VFR 750 F, 1992. Billede
Tidligere: PGO Dr. Big.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(13-01-2013, 00:22)Skat Skrev: VFR'en er nok mere over i en det vi kalder en touring. (Du kan se et tydeligt billede af min på linkene nedenunder).

Efter min mening er en VFR knap en touring. Har kørt på en og kørestillingen er lidt for foroverbøjet til det. Semitouring?? Grin

OT
Det er da godtnok en flot Viffer du har der Skat, ser utrolig velplejet ud. Kun ville jeg, hvis det var min, udskifte det røde sæde med et f.eks sort. Der er lidt for meget rødt synes jeg.
Flot flot cykel Grin
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
#7
(13-01-2013, 00:22)Skat Skrev: VFR'en er nok mere over i en det vi kalder en touring. (Du kan se et tydeligt billede af min på linkene nedenunder).

Den er godt nok meget, meget rød Målløs
Ældre mc-scooter glad mand :
Kymco People S 251 , 27000 km
Topspeed: 130 km/t
Svar
#8
(13-01-2013, 14:26)kinamanden Skrev: Den er godt nok meget, meget rød Målløs

Hehe, selv støttebenet er pakket ind i rød :
Svar
#9
Jeg syntes det er nogle underlige forkortelser , næsten uforstålige. Cool
Ældre mc-scooter glad mand :
Kymco People S 251 , 27000 km
Topspeed: 130 km/t
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(18-01-2013, 12:05)kinamanden Skrev: Jeg syntes det er nogle underlige forkortelser , næsten uforstålige. Cool

Er det jo også vedr. biler Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
#11
Yamaha FJ 1XXX = Firbenet (4 cylindre) Jager Cool
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
#12
(18-01-2013, 15:10)Russer60 Skrev: Yamaha FJ 1XXX = Firbenet (4 cylindre) Jager Cool

Nej - nej , det betyder Fjollet Jyde Grin Rullende øjne
Ældre mc-scooter glad mand :
Kymco People S 251 , 27000 km
Topspeed: 130 km/t
Svar


Forum spring: