Søg Garagen Hej Gæst! Register

Scooter bytte, fra Sonic til RCR
#1
Hej.

Har i langtid godt kunne tænke mig noget med gear, så jeg vil høre hvad i siger til det her byt?.
Jeg ejeren af Aprilia Sonic. Den er fra 07, kørt 7500 km, har lide brugsridser hist og pist. Den kører bare super lækkert og har lige fået lavet et service(skiftet gearolie, bremseklodser, tændrør osv.)
http://www.scootergalleri.dk/galleri/302...ilia_sonic her er billeder af den.

Her er denne Gilera RCR som jeg overvejer og bytte med. Den er std og kører 55 km/t. Den er fra 07, kørt 7500 km. Han siger den går godt i motor og skifter fint op og ned i gear.
http://www.scootergalleri.dk/galleri/309...era_rcr_lc

Hanvil have noget oveni, hvor meget synes i jeg skal give oveni, og hva synes i om byttet. Er bange for og bytte til en hvor gearkassen og kobling er totalt smadret så vil lige høre jeres mening.

På forhånd tusind tak!
Mvh Mathias Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Ingen som vil hjælpe? Græder
Svar
#3
Du skal hvertfald prøve den inden køb som der er det vigtigste Smil For at se om alt virker og hvordan den køre i gearne.
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#4
(08-01-2013, 12:10)emil-jensen Skrev: Du skal hvertfald prøve den inden køb som der er det vigtigste Smil For at se om alt virker og hvordan den køre i gearne.


Tak for det! Hvor meget penge synes du der ville være fair og give ham oveni? Smil
Svar
#5
(08-01-2013, 16:44)mathiaskristensen Skrev: Tak for det! Hvor meget penge synes du der ville være fair og give ham oveni? Smil

Jeg ville beholde din Sonic, eller finde en anden, med de defekter den har.
Og den er jo ikke lovlig eller er det "standard" du kalder det?. Blink med øjet
Han vil have ekstra for at sætte en begrænsning i igen, som han sikkert selv har pillet ud.
Den sælger er en stinker tror jeg. Smil

http://www.dba.dk/gilera-rcr-byd-07-7700...-88833161/

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(08-01-2013, 18:21)barden Skrev: Jeg ville beholde din Sonic, eller finde en anden, med de defekter den har.
Og den er jo ikke lovlig eller er det "standard" du kalder det?. Blink med øjet
Han vil have ekstra for at sætte en begrænsning i igen, som han sikkert selv har pillet ud.
Den sælger er en stinker tror jeg. Smil

http://www.dba.dk/gilera-rcr-byd-07-7700...-88833161/


Tak for hjælpen, det vil jeg overveje! Hva mener du med stinker? Grin
Svar
#7
(08-01-2013, 19:29)mathiaskristensen Skrev: Tak for hjælpen, det vil jeg overveje! Hva mener du med stinker? Grin

Han mener en snyder, en fupmager, en klaphat. Der er mange udtrykGrøn grinBlink med øjet
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#8
Du kan sagtens finde noget der er bedre, aprilia sx og rx, og derbi senda Smil
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#9
(08-01-2013, 19:53)emil-jensen Skrev: Du kan sagtens finde noget der er bedre, aprilia sx og rx, og derbi senda Smil

Det er jo den samme knallert. Blink med øjet Blot med et andet navn.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(08-01-2013, 19:33)K. Hansen Skrev: Han mener en snyder, en fupmager, en klaphat. Der er mange udtrykGrøn grinBlink med øjet


Tænkte jeg nok han mente Blink med øjet
Svar
#11
Tak for hjælpen alle sammen!! Smil
Svar
#12
(08-01-2013, 19:58)DarkSide Skrev: Det er jo den samme knallert. Blink med øjet Blot med et andet navn.

Ja, men alligevel så er aprilia'en sx bredere end rcr'en Blink med øjet
Jeg vil helst ha en sx, eller derbi senda Smil
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar


Forum spring: