Søg Garagen Hej Gæst! Register

Begrænsningen i multivar kittet
#13
Du skal nok desuden passe lidt på med ikke friste skæbnen alt for meget med det indsprøjtning, det er også en konstruktiv ændring, det samme er den Multivar, en betjent kan godt finde på at kræve maskinen ind til undersøgelse selvom den holder sig inden for grænserne på rullefeltet hvis han har mistanke om der er noget galt.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#14
(28-12-2012, 23:02)DarkSide Skrev: Du skal nok desuden passe lidt på med ikke friste skæbnen alt for meget med det indsprøjtning, det er også en konstruktiv ændring, det samme er den Multivar, en betjent kan godt finde på at kræve maskinen ind til undersøgelse selvom den holder sig inden for grænserne på rullefeltet hvis han har mistanke om der er noget galt.

Altså hvis den bliver taget op på rullefelt opdager man det nok hurtigt, fordi at begrænsningen er som på en bil, hvor der stoppes helt med at give benzin indtil omdrejningerne er lige under det ønskede. Fræk

Men foreslår du så at jeg prøver at få den ned på en topfart omkring 34 km/t eller lignende?
Jeg vil bare gerne kunne have en ordenlig fart uden at skulle helt vildt op i omdrejninger. Grin
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
#15
(28-12-2012, 23:14)Baddi Skrev: Men foreslår du så at jeg prøver at få den ned på en topfart omkring 34 km/t eller lignende?
Jeg vil bare gerne kunne have en ordenlig fart uden at skulle helt vildt op i omdrejninger. Grin

Det med ordentlig fart og lave omdrejninger er vist uladesiggøreligt, på en moderne 2takter.
Ivecar plus 2023.
Svar
#16
(28-12-2012, 23:14)Baddi Skrev: Altså hvis den bliver taget op på rullefelt opdager man det nok hurtigt, fordi at begrænsningen er som på en bil, hvor der stoppes helt med at give benzin indtil omdrejningerne er lige under det ønskede. Fræk

Men foreslår du så at jeg prøver at få den ned på en topfart omkring 34 km/t eller lignende?
Jeg vil bare gerne kunne have en ordenlig fart uden at skulle helt vildt op i omdrejninger. Grin

Jeg ville nok forsøge at holde den nede i midten af 30'erne ja, blot for at være på den sikre side, der findes jo godt nok maskiner der faktisk kører tæt på de 40 eller måske lidt over lovligt, meen i de her tider er det lidt at presse citronen vil jeg nok mene, politiet jo ligeglade med om maskinen er lovlig hvis den kører for stærkt.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#17
(28-12-2012, 23:16)Jps Skrev: Det med ordentlig fart og lave omdrejninger er vist uladesiggøreligt, på en moderne 2takter.

Så er det heldigt at baddi kører på en moderne 4takter Grin
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#18
(28-12-2012, 23:17)DarkSide Skrev: Jeg ville nok forsøge at holde den nede i midten af 30'erne ja, blot for at være på den sikre side, der findes jo godt nok maskiner der faktisk kører tæt på de 40 eller måske lidt over lovligt, meen i de her tider er det lidt at presse citronen vil jeg nok mene, politiet jo ligeglade med om maskinen er lovlig hvis den kører for stærkt.

Jamen så må jeg vel hellere få fat i nogle tungere glidere, for med de 7g dr. pulley glidere som jeg har i nu vil den gerne op over begrænsningen i den høje del af gearingen, hvis jeg giver fuld gas, så jeg må vel have nogle tungere, hvis jeg vil begrænse omdrejningerne lavere. Grøn grin
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
#19
(28-12-2012, 23:22)Jacob k Skrev: Så er det heldigt at baddi kører på en moderne 4takter Grin

Måske Blink med øjet. Det jo en kineser :P.
Ivecar plus 2023.
Svar
#20
(29-12-2012, 00:10)Jps Skrev: Måske Blink med øjet. Det jo en kineser :P.

Hvad er efterhånden ikke det? Smil

Min kineser med 14000 på tælleren blev startet her for et par dage siden (mest for at se om den kunne, da det var ved at være 1-1½ måned siden sidst)
Batteriet er afladet! Så meget at den ikke engang klikker når man forsøger sig med elstart.
MEN, den startede første gang jeg trådte på kickstarteren, uden at røre gashåndtaget! Stabilt i tomgang! (Den røg godt nok en del :P)
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#21
(29-12-2012, 03:08)Jacob k Skrev: MEN, den startede første gang jeg trådte på kickstarteren, uden at røre gashåndtaget! Stabilt i tomgang! (Den røg godt nok en del :P)

Samme her ang. røg, når mine har stået stille et stykke tid. Smil
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#22
(29-12-2012, 00:10)Jps Skrev: Måske Blink med øjet. Det jo en kineser :P.

Og? Fræk
Hele verdenen er nærmest lavet i Kina, forskellen ligger jo i, hvor meget der er blevet lagt i designet af produktet, produktionen og kvalitetskontrollen. Grøn grin
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
#23
(30-12-2012, 02:50)Baddi Skrev: Og? Fræk
Hele verdenen er nærmest lavet i Kina, forskellen ligger jo i, hvor meget der er blevet lagt i designet af produktet, produktionen og kvalitetskontrollen. Grøn grin

Som du sikkert kan udlede af mine smileyes, så det drilleri Blink med øjet. Jeg har jo selv altid påstået at Big er 100% Taiwansk, men har måttet konstatere at der er kinadele på den Grin.
Ivecar plus 2023.
Svar
#24
(30-12-2012, 12:13)Jps Skrev: Som du sikkert kan udlede af mine smileyes, så det drilleri Blink med øjet. Jeg har jo selv altid påstået at Big er 100% Taiwansk, men har måttet konstatere at der er kinadele på den Grin.

Kan man se forskel i skrifttegnene på det eller et eller andet? Grøn grin
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar


Forum spring: