Søg Garagen Hej Gæst! Register

Bedre optræk hot 50
Hej jeg har en pgo hot 50 alt er standard. Den kører 35 km't men har et rigtigt langsomt optræk, nogen der ved hvilke ruller jeg skal skifte?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

(27-12-2012, 20:03)guldbar25 Skrev: Hej jeg har en pgo hot 50 alt er standard. Den kører 35 km't men har et rigtigt langsomt optræk, nogen der ved hvilke ruller jeg skal skifte?

Det er rullerne i variatoren, du skal skifte Blink med øjet. Og den kører bedst med enten 7 grams eller 7,5 grams (den originale størrelse). Dine ruller er nok blevet slidt, siden optrækket er blevet sløvt. Det kan også være styrene som styrer den ydre remskive, har lavet hakker i rillerne, så optrækket dør ud. Det kræver jo så, en ny remskive.
Anaig City Elf 2019 13.000 km.
Svar
Okay, men kan det ikke også være noget med udstødning, Den tragt der er i er hjemmelavet, så huldet er ikke stort måske?
Svar
(28-12-2012, 00:23)guldbar25 Skrev: Okay, men kan det ikke også være noget med udstødning, Den tragt der er i er hjemmelavet, så huldet er ikke stort måske?

Snakker vi om tragten i membranen? Hvis det er den, så køb en original (koster ikke alverden). Og udstødningen kan blive tilstoppet. Men der går som regel flere år, før det sker.
Svar
Det jeg mener er at ude i enden af udstødning sider der en plump/tragt som ikke har det normale hul
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

(28-12-2012, 00:55)guldbar25 Skrev: Det jeg mener er at ude i enden af udstødning sider der en plump/tragt som ikke har det normale hul.

Hvis det er den originale udstødning, sidder der ikke nogen plump/tragt der.
Svar
Er du sikker prøv at se på billedet http://www.google.dk/imgres?um=1&hl=da&s...x=91&ty=39

Uden i enden skulle der gerne være en tragt.
Svar
(28-12-2012, 01:14)guldbar25 Skrev: Er du sikker prøv at se på billedet http://www.google.dk/imgres?um=1&hl=da&s...x=91&ty=39

Uden i enden skulle der gerne være en tragt.

Som sagt er der ingen tragt på den udstødning. Der er et blindrør og et katalysatorrør. Katalysatorrøret er tilsluttet en "røgvender", som yderligere er tilsluttet til et rør der sidder på variatorhuset. Den tragt der snakkes om i det indlæg, forefindes IKKE på en PGO udstødning (jeg har ihvertfald aldrig set en).
Svar
Når okay, Så har jeg et lille problem min knallert kører 43 og alt er lovligt på den. Men den kører for meget?
Svar

Når nu forstår jeg det, Min mekaniker og jeg, Har troet der skulle en tragt i ude for enden af udstødning så vi lavede tog en lille metal plade og borede et 9 mm hul, som går at optræket er så dårligt.
Svar
(28-12-2012, 01:28)guldbar25 Skrev: Når okay, Så har jeg et lille problem min knallert kører 43 og alt er lovligt på den. Men den kører for meget?

Ja, den må jo kun kører 30 Blink med øjet.
Svar
(28-12-2012, 01:39)guldbar25 Skrev: Når nu forstår jeg det, Min mekaniker og jeg, Har troet der skulle en tragt i ude for enden af udstødning så vi lavede tog en lille metal plade og borede et 9 mm hul, som går at optræket er så dårligt.

Få det skidt fjernet med det samme. Husk at en ny lovlig udstødning koster 2.000-2.500 kr., alt efter hvor man køber den. Bagenden skal se ud som på billedet.
Svar

Forum spring: