Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kontor i bilen :)
#1
Så man sgi IT nørd:
Kontor med på farten.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Regner med du laver det på knallerten Grin
Støt gerne dette opslag med lille mc på bil kort https://www.borgerforslag.dk/se-og-stoet...d=FT-01332
Svar
#3
(27-11-2012, 21:59)mads180 Skrev: Regner med du laver det på knallerten Grin

Har jeg heldigvis ikke behov for Grin.
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
Det er altså ikke så usædvanligt. Der masseproduceres fx. holdere til den bærbare. Bilholder til en printer, har jeg også set til salg. Og en del kørende sælgere bruger jo bilen som kontor, de har ikke andet.

Og så er det mig bekendt ikke forbudt at have bilen fuld af løse genstande herhjemme, selvom det er åbenlyst problematisk. Amerikanerne er åbenbart lidt klogere på det område Smil
Svar
#5
(27-11-2012, 22:00)Jps Skrev: Har jeg heldigvis ikke behov for Grin.

Havde ellers håbe på at se detGriner
Støt gerne dette opslag med lille mc på bil kort https://www.borgerforslag.dk/se-og-stoet...d=FT-01332
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(27-11-2012, 22:25)mads180 Skrev: Havde ellers håbe på at se detGriner

Tror det er bedre at holde øje med trafikken, istedet for, hvem der er på BS Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
#7
(27-11-2012, 21:52)Jps Skrev: Så man sgi IT nørd:
Kontor med på farten.

Hvor er det sindsygt. Smil

Det er sådan en type der ender med stress, og blodprop. Smil

Svar
#8
(28-11-2012, 00:53)barden Skrev: Hvor er det sindsygt. Smil

Det er sådan en type der ender med stress, og blodprop. Smil

Udover en formentlig dårlig siddestilling, kan jeg ikke se problemet. Jeg går da ud fra, at kontoret bruges når bilen holder stille. Jeg har da selv haft behov for under en køretur, at køre ind til siden og hive arbejds pc'en frem. Skete det oftere, ville jeg måske også lave en egentlig arbejdsplads ud af det.
Svar
#9
(28-11-2012, 11:43)Teddy Skrev: Udover en formentlig dårlig siddestilling, kan jeg ikke se problemet. Jeg går da ud fra, at kontoret bruges når bilen holder stille. Jeg har da selv haft behov for under en køretur, at køre ind til siden og hive arbejds pc'en frem. Skete det oftere, ville jeg måske også lave en egentlig arbejdsplads ud af det.

En bil er til at køre i, og ikke til alt mulig andet. Lur mig om det ikke forstyrrer på en eller andet når man kører.

Jeg tager kun udgangspunkt i det grelle tilfælde Jps linker til.

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(28-11-2012, 16:44)barden Skrev: En bil er til at køre i, og ikke til alt mulig andet. Lur mig om det ikke forstyrrer på en eller andet når man kører.

Selvfølgelig gør det det, der er en grund til man ikke må tale i håndholdt mobiltelefon under bilkørsel.

Har set helt grelle tilfælde med lastbilchauffører der sågar sidder og læser avis mens de kører.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#11
(28-11-2012, 16:44)barden Skrev: En bil er til at køre i, og ikke til alt mulig andet. Lur mig om det ikke forstyrrer på en eller andet når man kører.

Jeg tager kun udgangspunkt i det grelle tilfælde Jps linker til.

For nogle, er det altså nødvendigt at have 'kontoret' med på farten. Og vi er helt enige, når man kører så kører man - og ikke andet.
Svar
#12
(28-11-2012, 20:12)K. Hansen Skrev: Har set helt grelle tilfælde med lastbilchauffører der sågar sidder og læser avis mens de kører.

Ja det har jeg også, de er æ for kloge da. Smil

Svar


Forum spring: