Søg Garagen Hej Gæst! Register

Fed kørefilm
#1
Den er ret spændendeSmil

http://www.youtube.com/watch?v=aTvYAcJOx...watch-vrec
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Fed film Grin
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#3
"Skuespillet" er dårligt, jeg mangler en "ikke prøv det her derhjemme" sticker og føltes som om jeg lige har set en 30minutter lang reklame for Triumph/Icon.

Når det så er sagt, er den ret godt lavet og ville virkeligt ønske det var mig på en af de cykler Grin (Ville sikkert ikke gennemføre, men det kunne være fedt at gøre forsøget).
Suzuki GSX 550 ES Sommerkørsel
Svar
#4
(17-11-2012, 17:57)Havoc Skrev: "Skuespillet" er dårligt, jeg mangler en "ikke prøv det her derhjemme" sticker og føltes som om jeg lige har set en 30minutter lang reklame for Triumph/Icon.

Når det så er sagt, er den ret godt lavet og ville virkeligt ønske det var mig på en af de cykler Grin (Ville sikkert ikke gennemføre, men det kunne være fedt at gøre forsøget).

Det er jo sådan set en reklame for Icon, så der er du ikke helt forkert på den Smil
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#5
(17-11-2012, 17:57)Havoc Skrev: Når det så er sagt, er den ret godt lavet og ville virkeligt ønske det var mig på en af de cykler Grin (Ville sikkert ikke gennemføre, men det kunne være fedt at gøre forsøget).

Ja det kunne være fedt at prøve Grin
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: