Søg Garagen Hej Gæst! Register

Chatten er til for at blive brugt.
#1
Hermed en opfordring til alle BS's medlemmer, om også at bruge chatten. Det er derfor, den er lavet. Her på det seneste, har det kun været mig og SLK, der har "tjattet" derinde. Grin

Så kig derind, og skriv noget fornuftigt Smil.
Chatten.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jps Skrev:Hermed en opfordring til alle BS's medlemmer, om også at bruge chatten. Det er derfor, den er lavet. Her på det seneste, har det kun været mig og SLK, der har "tjattet" derinde. Grin

Så kig derind, og skriv noget fornuftigt Smil.
Chatten.

Couldn't agree more Mr. Jps! :wink:
Svar
#3
SLK Skrev:Couldn't agree more Mr. Jps! :wink:

Thank you Mr. BOSS. Grin
Svar
#4
Ja så er jeg i hvert fald derinde :P
Svar
#5
Jps Skrev:Hermed en opfordring til alle BS's medlemmer, om også at bruge chatten. Det er derfor, den er lavet. Her på det seneste, har det kun været mig og SLK, der har "tjattet" derinde. Grin

Så kig derind, og skriv noget fornuftigt Smil.
Chatten.


Men i 2 chatter også for os alle sammen... hehe

:respekt:
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
[code]Chatlog:

20:17 Bozzie

G' aften de Herre :-) [/code]

Jeg var på chatten Grin
• PGO T-Rex Januar 2005 - Maj 2014 ca. 42000 km.
• PGO Dr. Big Maj 2014 -
Svar
#7
MartinAndersen14 Skrev:Men i 2 chatter også for os alle sammen... hehe

:respekt:

Godtnok er SLK og jeg meget på BS, men spilde tid på, at chatte på alle BS'eres vegne, gider vi ikke. Smil
Svar
#8
Jps Skrev:Godtnok er SLK og jeg meget på BS, men spilde tid på, at chatte på alle BS'eres vegne, gider vi ikke. Smil


Hvem er jer bestemmer mest??
Svar
#9
MartinAndersen14 Skrev:Hvem er jer bestemmer mest??

SLK er chefen. Det er hans side. Så kan du selv gætte, hvem der bestemmer mest Smil.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: