Søg Garagen Hej Gæst! Register

Billig action videokamera.
#1
Kigger I efter hjelm action/sports kamera med god billedkvalitet til under 1000 kr kigges der forgæves.
Indtil nu - se dette super tilbud på Contour Roam til 899 kr - normalpris 1895.
http://www.dustinhome.dk/product/5010609...mp=con_sel

Jeg har netop modtaget min Contour Roam - bedøm selv billedkvaliteten på min første film :

Filmen er ikke redigeret, og den er optaget i full hd 1920 x 1080.

Den lave pris på kameraet skyldes helt sikkert, at der er ny Contour Roam2 på vej.

Foto af Contour Roam.
   
2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(10-11-2012, 00:57)Katana Skrev: Kigger I efter hjelm action/sports kamera med god billedkvalitet til under 1000 kr kigges der forgæves.
Indtil nu - se dette super tilbud på Contour Roam til 899 kr - normalpris 1895.
http://www.dustinhome.dk/product/5010609...mp=con_sel

Jeg har netop modtaget min Contour Roam - bedøm selv billedkvaliteten på min første film :
Filmen er ikke redigeret, og den er optaget i full hd 1920 x 1080.

Den lave pris på kameraet skyldes helt sikkert, at der er ny Contour Roam2 på vej.

Foto af Contour Roam.

Jeg har lige investeret i en ny "mobil telefon". Nokia PureView 808. Den kan optage 1080p video så i bund og grund er det et kamera der kan ringe :P Skal ha lavet en monteringsramme til den så den kan sættes på Geely'en. Jeg skal IKKE optage video på en mc med en tlf i hånden.
Suzuki GSX 550 ES Sommerkørsel
Svar
#3
Men kvaliteten af det Contour kamera er da helt i orden Smil Jeg ville egentligt også gerne have et, men der er ikke penge til det, så jeg kombinerede tlf med kamera. 808 Pureview er nok det bedste kamera jeg har set i en mobil (41mpixel Karl Zeiss sensor).
Suzuki GSX 550 ES Sommerkørsel
Svar
#4
Fint videocam, men problemet med støj ved mikrofonen, kan de åbenbart ikke fjerne Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
#5
Det ryger på ønskelisten til jul, det er da god kvalitets film til fine penge. Grin
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(10-11-2012, 00:57)Katana Skrev: {...}

Den lave pris på kameraet skyldes helt sikkert, at der er ny Contour Roam2 på vej.

Holder lige liv i den gl. tråd. Smil

Contour Roam2 har jeg lige bestilt. Mon ikke den lander her på Fredag?. Grin

Svar
#7
(20-08-2013, 23:27)barden Skrev: Holder lige liv i den gl. tråd. Smil

Contour Roam2 har jeg lige bestilt. Mon ikke den lander her på Fredag?. Grin

Så kan du levere film til scootergrisens hjelmkameratråd. Blink med øjet

Tillykke med købet. Smil

Jeg selv er næsten stoppet med at filme ture på scooter. Det sjove ved at filme er forlængst ovre.

Du skulle ha' skrevet at du tænkte på at købe actionkamera, så kunne du ha' købt mit billigt. Smil
2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar
#8
(21-08-2013, 00:22)Katana Skrev: Så kan du levere film til scootergrisens hjelmkameratråd. Blink med øjet

Tillykke med købet. Smil

Jeg selv er næsten stoppet med at filme ture på scooter. Det sjove ved at filme er forlængst ovre.

Du skulle ha' skrevet at du tænkte på at købe actionkamera, så kunne du ha' købt mit billigt. Smil

Ja, hvis man filmer til bevidstløshed og hele ruten fra A-Z s bliver det r.. kedeligt at se på. Smil
Så går interessen for at filme hurtig igen.

Den skal bruges på Lørdag til Morris 100år, og senere på Jyllandsringen. :P

Svar
#9
(21-08-2013, 00:22)Katana Skrev: Så kan du levere film til scootergrisens hjelmkameratråd. Blink med øjet

Tillykke med købet. Smil

Jeg selv er næsten stoppet med at filme ture på scooter. Det sjove ved at filme er forlængst ovre.

Du skulle ha' skrevet at du tænkte på at købe actionkamera, så kunne du ha' købt mit billigt. Smil

Pb sendt.
Kawasaki KLE 650 Versys 2010
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Standen af kamera d.d.

   
   
   
   
   

Pb besvaret.
2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar


Forum spring: